V Raynetu nyní snadno vytvoříte a odešlete e-mail přímo z integrovaného inboxu. Tento návod vás krok za krokem provede procesem, jak napsat nový e-mail, přidat potřebné kontakty a plně využít možnosti editoru.
Jak může v Raynetu vzniknout e-mail
Než si ukážeme, jak vytvořit samotný e-mail, projdeme si všechny možnosti, jakými mohou e-maily v Raynetu vznikat:
- Příchozí a odchozí e-maily: E-maily doručené do INBOXu nebo odeslané přes OUTBOX.
- E-mailová asistentka: Díky E-mailové asistentce můžete do systému importovat e-maily a propojit je s existujícími záznamy.
- API: E-maily lze do systému vložit také prostřednictvím API.
Vytvoření nového e-mailu v Inboxu
Chcete-li vytvořit nový e-mail v Raynetu, přejděte do sekce Pošta a klikněte na zelené tlačítko Nový e-mail. Otevře se vám editor, kde můžete vyplnit adresu příjemce, předmět a text zprávy. V editoru máte k dispozici všechny potřebné nástroje pro formátování textu.
V případě, že přidáte do adresáta Kontaktní osobu, která je navázána ke Klientovi, tak se napravo objeví panel Čeho se to týká, do kterého se automaticky propíše název Klienta. Po kliknutí na ikonu s tužkou můžete daný e-mail napojit na další typy záznamů v CRM, což usnadní sledování kontextu vaší komunikace.
Napravo je také panel Přílohy, do kterého můžete snadno přetáhnout dokumenty, nebo kliknout na tlačítko Vyberte soubory a přidat přílohu přímo z vašeho počítače.