Pošta v Raynetu funguje obdobně jako jakýkoliv jiný e-mailový klient, kterého jste zvyklí používat. Kliknutím na tlačítko Pošta se vám zobrazí přehled doručných e-mailů. V levém menu se pak snadno překliknete do odeslaných zpráv. Pojďme se v tomto článku podívat, jak se v Raynetu pracuje s příchozími a odchozími e-maily.
Příchozí e-maily
Kdykoliv vám přijde nový e-mail, zobrazí se notifikace ve formě čísla u Pošty v hlavním menu CRMka.
Kliknutím na tlačítko Pošta se dostanete na přehled Doručených e-mailů. Nepřečtené e-maily jsou označeny tučně. V seznamovém pohledu můžete využít funkci Filtrování a Hromadnou změnu tak, jak jste zvyklí z kteréhokoliv seznamového pohledu v CRMku. Detailněji se o práci v seznamovém pohledu e-mailů rozepisujeme v tomto článku.
Detail příchozího e-mailu si zobrazíte kliknutím na Předmět e-mailu nebo dvojitým klikem na řádek.
Otevře se e-mail s hlavičkou, která obsahuje informace o odesílateli, času doručení a tělem e-mailu. V dolní části můžete na e-mail Odpovědět nebo jej Přeposlat.
Vpravo je pak možné spravovat Odesílatele a Příjemce e-mailu. Pokud tyto kontakty ještě neevidujete v Raynetu, zobrazí se nabídka Vytvořit kontakt a vy si zvolíte, co s tímto kontaktem provedete. Využít můžete také funkci Rejnetování.
V okně Čeho se to týká nastavíte příchozímu e-mailu vazbu k dalším záznamům v Raynetu, jako je např. Klient, Obchodní případ, Projekt, Objednávka atd.
O detailní kartě e-mailu se více rozepisujeme v tomto článku.
Odchozí e-maily
V levém menu Pošty najdete také seznam všech Odeslaných e-mailů. Můžete si zde klasicky Filtrovat nebo provádět Hromadné akce.
Pro napsání nového e-mailu stačí kliknout na tlačítko + Nový e-mail, případně můžete na kterýkoliv příchozí e-mail Odpovědět nebo jej Přeposlat. Dostanete se tak do dialogového okna pro napsání e-mailu. Je potřeba vyplnit Příjemce, případně příjemce Kopie a Skryté kopie, Předmět a napsat samotný e-mail. V okně Čeho se to týká lze e-mail napojit na další záznamy v Raynetu a v okně Přílohy pak vložit do e-mailu soubory.
V případě, že kliknete na křížek pro zavření okna, se vás systém zeptá, zda chcete e-mail Uložit do rozepsaných nebo jej Zahodit.
Než e-mail odešlete, můžete mu přiřadit Bezpečnostní úroveň, aby zůstal viditelný jen pro uživatele s vybranou úrovní. Stačí kliknout na tlačítko s ikonou zámku.
E-mail je možné Odeslat hned nebo si jeho odeslání Naplánovat na pozdější datum a čas.
Po odeslání najdete tento e-mail v přehledu Odeslaných e-mailů nebo Naplánovaných e-mailů.
Pokud posíláte e-mail na adresu Klienta nebo Kontaktní osoby již evidované v CRMku, pak se odchozí e-mail automaticky orejnetuje.