Pro správné fungování vaší e-mailové schránky v Raynetu doporučujeme upravit její nastavení dle vašich potřeb.
Schránku si nastavuje každý uživatel sám přímo z modulu Pošta kliknutím na ozubené kolečko.
Do tohoto nastavení se dostanete také kliknutím na své jméno » Můj profil.
Ve svém profilu pak vyberte Nastavení pošty.
Na první záložce s názvem Připojená e-mailová schránka je možné nastavit a spravovat propojení na vašeho e-mailového klienta. Je tady uvedena e-mailová adresa, kterou máte s Raynetem synchronizovanou, Vaše jméno a název Společnosti, který se bude zobrazovat v odeslaných e-mailech. Můžete zde Zastavit synchronizaci nebo Odstranit účet.
Na této záložce si také zvolíte, zda chcete do Raynetu přenášet Všechny složky nebo jen Vybrané.
Nastavíte zde také preference ohledně Rejnetování, neboli párování e-mailů s obchodními daty v CRMku.
Váš Podpis si upravíte na stejnojmenné záložce. Můžete použít podpis ve formátu HTML.
Zároveň máte na výběr, zda se má váš podpis připojovat do nových e-mailů nebo při psaní odpovědi, kde je možné si zvolit pozici podpisu:
- Umístit podpis pod odpověď (nad citovaný text)
- Umístit podpis pod citovaný text
Vše potvrdíte tlačítkem Uložit.
Záložka Obecná pravidla pod sebou skrývá možnosti nastavení synchronizace mezi Raynetem a e-mailovou schránkou.
Pokud si nepřejete přenášet e-maily z některých adres nebo domén, je možné si je zablokovat na poslední záložce Blokované e-maily. Adresu nebo doménu je potřeba zadat v požadovaném tvaru. Blokované adresy a domény je možno kdykoliv editovat nebo smazat a obnovit tak přijímání e-mailů. Provedete to kliknutím na ikonu tužky nebo křížku. Změny potvrdíte tlačítkem Uložit.
Pozastavení synchronizace a odstranění účtu
Pokud si přejete pozastavit přijímání e-mailů do vaší pošty v Raynetu, ale zároveň nechcete přijít o modul Pošta, pak můžete synchronizaci pozastavit. Provedete to kliknutím na tlačítko Zastavit synchronizaci. Zobrazí se dialogové okno, kde je potřeba celou akci potvrdit. Od této chvíle nebude možné ani odesílat e-maily z Raynetu. E-maily bude možné pouze číst a rejnetovat.
Pozastavení je možné přerušit opětovným Spuštěním synchronizace. Objeví se okno s možností zvolit si, jak staré e-maily se mají dosynchronizovat.
Účet můžete následně zcela odstranit kliknutím na tlačítko Odstranit účet, v Raynetu pak zůstanou pouze orejnetované e-maily.