V Raynetu máte možnost propojit modul Pošta s vaší e-mailovou schránkou, což umožňuje lepší správu a přehled o komunikaci přímo v CRM. Tato integrace se týká propojení vašeho e-mailového účtu se systémem, nikoliv o zavedení nového e-mailového klienta. Funkce je dostupná pouze pro účty s cenovým plánem Professional a Enterprise.
Každý uživatel si může propojit jednu e-mailovou schránku.
V tomto článku naleznete návod, jak si propojit svůj inbox s různými e-mailovými klienty. K dispozici máte několik možností:
- Propojení s Gmailem
- Propojení s Outlookem
- Propojení s jiným e-mailovým klientem pomocí funkce IMAP
Propojení s Gmailem
Pro propojení Pošty s e-mailovým klientem od Google začnete tím, že v hlavním menu kliknete na sekci Pošta » zelené tlačítko Propojit e-mail s Raynetem a z nabídky zvolíte první možnost Gmail.
Po kliknutí budete přesměrováni na stránku Google, kde si vyberete, se kterým účtem chcete inbox propojit. Přečtěte si Zásady ochrany soukromí a Smluvní podmínky. Souhlas potvrďte tlačítkem Pokračovat. Následně se zobrazí další dokumenty, které odsouhlasíte kliknutím na Povolit. Jakmile tuto akci dokončíte, váš Gmail účet bude úspěšně propojen s Raynetem. Kliknutím na tlačítko Pokračovat budete přesměrování zpět do Raynetu, kde provedete druhou fázi propojení Pošty.
Propojení s Outlookem
Pro propojení Pošty s e-mailovým klientem Microsoft Outlook začnete tím, že v hlavním menu kliknete na sekci Pošta » zelené tlačítko Propojit e-mail s Raynetem a z nabídky zvolíte druhou možnost Outlook.
Po kliknutí budete přesměrováni na stránku Microsoftu, kde si vyberete, se kterým účtem chcete inbox propojit. Kliknutím na tlačítko Přijmout odsouhlasíte podmínky použití a dojde k propojení vašeho Outlook účtu s Raynetí poštou. Jakmile kliknete na tlačítko Pokračovat budete přesměrování zpět do Raynetu, kde provedete druhou fázi propojení Pošty.
Propojení s jiným e-mailovým klientem pomocí IMAP
Pokud nepoužíváte Gmail ani Outlook, k propojení vaší e-mailové schránky je potřeba využít protokol IMAP. Pro nastavení propojení přejděte do hlavního menu, klikněte na sekci Pošta a poté na zelené tlačítko Propojit e-mail s Raynetem. Z nabídky vyberte třetí možnost Jiný....
Následně se zobrazí okno s předvyplněnou vaší přihlašovací e-mailovou adresou. Adresu můžete podle potřeby změnit a poté kliknout na zelené tlačítko Pokračovat.
V dalším okně se zobrazí tabulka, ve které by měla být všechna pole předvyplněna kromě hesla, které je nutné zadat ručně. Pokud se pole IMAP a SMTP nepředvyplnila, doporučujeme obrátit se na vaše IT oddělení nebo tyto údaje vyhledat v nastavení vašeho e-mailového klienta. Jakmile kliknete na tlačítko Pokračovat budete přesměrování zpět do Raynetu, kde provedete druhou fázi propojení Pošty.
Důležité: Z důvodu bezpečnosti neumožňujeme připojit nezabezpečené servery.
Druhá fáze propojení pošty
Je potřeba zvolit způsob, jakým bude probíhat rejnetování e-mailů. Máte na výběr mezi plně automatickým režimem a manuálním.
Co se skrývá za pojmem rejnetování a jak se liší manuální režim od automatického, podrobně vysvětlujeme v samostatném článku.
Následně si vyberete, zda chcete přenášet všechny složky, které máte ve své e-mailové schránce, nebo zda preferujete přenos pouze vybraných složek. Tato možnost vám umožní lépe spravovat, které e-maily se do systému dostanou, a tím zajistit, že budete mít přehled pouze o relevantní komunikaci. Maximální počet složek je 20.
Posledním krokem v procesu propojení je výběr data, od kterého chcete přenést stávající e-maily z vaší schránky. Můžete se vrátit až půl roku zpět a importovat všechny zprávy. V případě, že jich bude více než 5000, systém upřednostní nejnovější e-maily.
Celý proces dokončíte kliknutím na tlačítko Spustit propojení, které vás přesměruje do modulu Pošta, kde v pravém horním rohu můžete sledovat průběh synchronizace. Pokud přenášíte větší množství e-mailů může synchronizace trvat i několik desítek minut.