Datum vydání: 10.11.2016
Číselníky Kategorie a Klasifikace je možné přejmenovat individuálně u všech typů záznamů. Změnu názvu může udělat pouze Administrátor.

V synchronizaci CRM adresáře s Google kontakty je možné si vybrat, které všechny kontakty se budou přenášet.

Na Nástěnce v panelu Přehled aktivit uvidíte seznam delegovaných úkolů.

Při realizování schůzky, telefonátu nebo úkolu přímo z Kalendáře (přes pravé tlačítko) můžete rovnou zapsat výsledek aktivity.

Hromadnou změnou lze měnit Vlastníka aktivit.

Při přidávání Participantů (dalších účastníků) aktivit, se zobrazují fotky nebo obrázky konkrétních kontaktních osob a klientů.

K vytvořené faktuře můžete vystavit Opravný daňový doklad (dobropis).

Uživatelé, kteří jsou přidáni jako Participanti Obchodního případu, budou notifikování o změnách udělaných kýmkoli v tomto obchodním případu formou Notifikace.

Konečná cena Obchodního případu, Nabídky a Objednávky se zobrazuje včetně DPH.

V detailu Obchodního případu, Nabídky nebo Objednávky je možné ručně upravit jejich kód.

Detail Faktury, Zálohové faktury a Opravného daňového dokladu obsahuje záložku Diskuze.

Vylepšení integrace s Quandou:
- přenáší se pohlaví a narozeniny u Kontaktních osob
- přenáší se narozeniny/výročí u Klientů
- můžete vybrat, jestli se budou přenášet štítky použité v RAYNETu nebo budete vytvářet štítky nové, které se zobrazí pouze v Quandě
Vylepšení v Pokročilých filtrech:
- u Klientů byly přidány parametry Obchodního případu, které jsou na klienta navázány
- u Kontaktních osob přibylo políčko pro filtrování podle města
- u Obchodních případů přibyla kritéria Projektu, na který jsou obchodní případy navázány
- u Obchodních případů bylo přidáno políčko pro filtrování podle vlastníka Klienta
Zvýšení limitu na velikost jednoho souboru v přílohách z 20MB na 50MB.
Rozšíření dokumentace API o parametry Leadu.