Verze 2.62

Datum vydání: 10.11.2016

Číselníky Kategorie a Klasifikace je možné přejmenovat individuálně u všech typů záznamů. Změnu názvu může udělat pouze Administrátor.

 

V synchronizaci s Google kontakty je možné si vybrat, které všechny kontakty se budou přenášet.

 

Na Nástěnce v panelu Přehled aktivit uvidíte seznam delegovaných úkolů.

 

Při realizování schůzky, telefonátu nebo úkolu přímo z Kalendáře (přes pravé tlačítko) můžete rovnou zapsat výsledek aktivity.

 

Hromadnou změnou lze měnit Vlastníka aktivit.

 

Při přidávání Participantů (dalších účastníků) aktivit, se zobrazují fotky nebo obrázky konkrétních kontaktních osob a klientů.

 

K vytvořené faktuře můžete vystavit Opravný daňový doklad (dobropis).

 

Uživatelé, kteří jsou přidáni jako Participanti Obchodního případu, budou notifikování o změnách udělaných kýmkoli v tomto obchodním případu formou Notifikace.

 

Konečná cena Obchodního případu, Nabídky a Objednávky se zobrazuje včetně DPH.

 

V detailu Obchodního případu, Nabídky nebo Objednávky je možné ručně upravit jejich kód.

 

Detail Faktury, Zálohové faktury a Opravného daňového dokladu obsahuje záložku Diskuze.

 

Vylepšení integrace s Quandou:

  • přenáší se pohlaví a narozeniny u Kontaktních osob 
  • přenáší se narozeniny/výročí u Klientů
  • můžete vybrat, jestli se budou přenášet štítky použité v RAYNETu nebo budete vytvářet štítky nové, které se zobrazí pouze v Quandě

 

Vylepšení v Pokročilých filtrech:

  • Klientů byly přidány parametry Obchodního případu, které jsou na klienta navázány
  • u Kontaktních osob přibylo políčko pro filtrování podle města
  • u Obchodních případů přibyla kritéria Projektu, na který jsou obchodní případy navázány
  • u Obchodních případů bylo přidáno políčko pro filtrování podle vlastníka Klienta

 

Zvýšení limitu na velikost jednoho souboru v přílohách z 20MB na 50MB.

 

Rozšíření dokumentace API o parametry Leadu.

 

Používá technologie Zendesk