Datum vydání: 7.7.2016
Změna klienta u Obchodního případu. Změna se v CRM projeví u všech záznamů, které jsou v historii obchodního případu.

Rozšíření časových intervalů u vytváření Opakování aktivit, např. první den v měsíci.
Zadání libovolného data a času při nastavování Připomenutí začátku aktivity.
Do seznamového pohledu úkolů přibyl rychlý filtr pro filtrování řešitele. Filtr Řešitel je zároveň součástí Pokročilého filtru úkolů.

Pokročilý filtr všech aktivit obsahuje políčka pro filtrování podle adresních údajů klienta.

Ve všech textových polích funguje kontrola pravopisu.

Upravena grafika okna pro zobrazování možných duplicit v adresáři.
U záznamů, které jsou zobrazeny přes fulltextové vyhledávání, nejsou uvedeny žádné kontaktní informace v případě, že na ně daný uživatel nemá oprávnění.

Do seznamového pohledu faktur je možné přidat sloupec s kódem obchodního případu. Zároveň v Exportu faktur do xls jsou přidány sloupce kód OP a vlastník OP.

Šablona faktur je rozšířena o nové parametry IBAN a SWIFT.