Společnost IPEX je na trhu více než 30 let a má přes 9000 aktivních uživatelů. Specializuje se na vývoj cloudových nástrojů pro firmy, které usnadňují efektivní komunikaci se zákazníky. Hlavním produktem je multikanálové kontaktní centrum, které centralizuje veškerou komunikaci se zákazníky na jednom místě. To zahrnuje hlasové služby, e-maily, webový chat, SMS a komunikaci na sociálních sítích. Do všech aplikací integruje umělou inteligenci, která šetří čas při vyřizování požadavků. Prioritou je neustále se technologicky posouvat a zlepšovat služby, které vyvíjí jejich vlastní tým. Mezi jejich klienty patří jak malé firmy, tak velké společnosti.
Co umí propojení raynetu s AI kontaktním centrem IPEX?
Spojením AI kontaktního centra od IPEX s RAYNET CRM získáte přehled o všech volajících. Jedná se o přímé napojení IPEX ústředny do RAYNET CRM softwaru, které umožňuje efektivní správu zákaznické komunikace a lepší přehled o všech interakcích. Podrobné informace o postupu aktivace a nastavení v dokumentaci IPEX najdete v tomto článku.
Kontakt
E-mail: obchod@ipex.cz
Web: www.ipex.cz
Kontakty na obchodníky IPEXu podle regionů:
Morava:
- Zuzana Drastichová: drastichova@ipex.cz
Čechy a Praha:
- Ladislav Frinta: frinta@ipex.cz
- Tomáš Maliňák: malinak@ipex.cz