Verze 2.56

Datum vydání: 4.3.2016

Ke každému záznamu můžete přidat vlastní volitelná pole s vlastním pojmenováním.

 

Do seznamového pohledu Klientů Kontaktních osob lze přidat nové sloupce s počty dní, kdy je naplánována nejbližší aktivita a kdy proběhla ta poslední.

 

Nový rozcestník pro Analýzy.

 

Pro import adresáře je možné použít šablonu, kterou lze importovat kontaktní osoby bez omezení počtu. Doposud bylo možné k jedné firmě importovat max. 6 kontaktních osob.

 

Ukládání záznamů, zrušení/potvrzení akce lze udělat i pomocí klávesových zkratek

  • ESC - zruší danou akci, případně zavře okno
  • ESC akci zamítá a ENTER ji potvrzuje
  • CTRL + ENTER - uloží a otevře nový záznam
 

Ve fakturaci je možné si zvolit z více čísel účtů. Další čísla navedete v Nastavení fakturačního modulu. 

 

detailu faktury přibyly možnosti pro nastavení počtu desetinných míst a plátce DPH.

 

Export stornované faktury do PDF je doplněný o vodoznak Stornováno.

 

V detailu schůzky navedete adresu místa konání buď "U nás" nebo "U nich".

 

Pokročilý filtr Klientů umožňuje zobrazit všechny klienty, u kterých není evidovaná žádná kontaktní osoba.

 

Pokročilý filtr Aktivit umožňuje filtrovat záznamy podle data změny.

 

Pomocí rychlého filtru je možné zobrazit úkoly, které jsou po deadlinu.

 

V detailu Leadu přibyly tlačítka pro zobrazení adresy na mapě.

 

Dokumentace k API je rozšířena o stahování obrázků a souborů.

Používá technologie Zendesk