Datum vydání: 4.3.2016
Ke každému záznamu v CRM můžete přidat vlastní volitelná pole s vlastním pojmenováním.
Do seznamového pohledu Klientů a Kontaktních osob lze přidat nové sloupce s počty dní, kdy je naplánována nejbližší aktivita a kdy proběhla ta poslední.

Nový rozcestník pro Analýzy.

Pro import adresáře je možné použít šablonu, kterou lze importovat kontaktní osoby bez omezení počtu. Doposud bylo možné k jedné firmě importovat max. 6 kontaktních osob.

Ukládání záznamů, zrušení/potvrzení akce lze udělat i pomocí klávesových zkratek.
- ESC - zruší danou akci, případně zavře okno
- ESC akci zamítá a ENTER ji potvrzuje
- CTRL + ENTER - uloží a otevře nový záznam

Ve fakturaci je možné si zvolit z více čísel účtů. Další čísla navedete v Nastavení fakturačního modulu.

V detailu faktury přibyly možnosti pro nastavení počtu desetinných míst a plátce DPH.

Export stornované faktury do PDF je doplněný o vodoznak Stornováno.
V detailu schůzky navedete adresu místa konání buď "U nás" nebo "U nich".

Pokročilý filtr Klientů umožňuje zobrazit všechny klienty, u kterých není evidovaná žádná kontaktní osoba.
Pokročilý filtr Aktivit umožňuje filtrovat záznamy podle data změny.
Pomocí rychlého filtru je možné zobrazit úkoly, které jsou po deadlinu.

V detailu Leadu přibyly tlačítka pro zobrazení adresy na mapě.

Dokumentace k API je rozšířena o stahování obrázků a souborů.