Datum vydání: 29.1.2016
Do CRM systému je možné importovat Produkty/Ceníky pomocí XLSX šablony (šablonu si můžete stáhnout z Nastavení). Tímto způsobem lze už vytvořené produkty zároveň aktualizovat.

Při založení Ceníku v jiné než výchozí měně, budou všechny přidané Produkty automaticky přepočteny kurzem vůči dané měně.

Nové grafické rozhraní pro import záznamů do RAYNETu.

Klienty, Kontaktní osoby, Leady a Obchodní případy je možné obarvovat pomocí Kategorií.
Do Faktury se z Obchodního případu přenáší sleva.

Fakturu, která je založena z Obchodního případu, najdete v Historii daného Obchodního případu. Zároveň se kód obchodního případu zobrazí i na faktuře.

Obchodní případy je možné vyexportovat do účetních programů MoneyS3 nebo Pohoda.

Ve Fakturačním modulu můžete nastavit počet desetinných míst, která se budou zobrazovat na faktuře.

Platební podmínky zadané v detailu Klienta se přenáší i do vystavované faktury.

Do Historie Obchodního případu bylo přidáno tlačítko pro export Participantů do XLS.

V detailu Hromadného e-mailu se zobrazují informace o Doručení e-mailu a případném Odhlášení kontaktu z odebírání dalších kampaní.

Při exportu kontaktů do Quandy je možné si vybrat, zda se štítky přenesou podle štítků vytvořených v CRM, nebo je zadáte ručně.
Při plánování aktivity na státní svátek se zobrazí ikona, která na to upozorní.
V seznamových pohledech je možné seskupovat záznamy podle štítku (pokud je u jednoho záznamu štítků více, seskupí se podle písmene prvního štítku).
Pokročilý filtr Leadů je doplněn o Chytré filtry.

Rozšíření dokumentace k API o možnost přidávání Štítků k Leadům.