Každý uživatel RAYNETu si může vybrat jazyk, ve kterém bude v aplikaci pracovat. Na výběr jsou tyto varianty:
- čeština
- slovenština
- angličtina
Každý z uživatelů může mít nastavený jiný jazyk. Např. 3 budou mít zvolenou češtinu, 2 budou mít slovenštinu a jeden kolega bude pracovat v angličtině. Všichni dohromady jsou přihlášeni v jednom společném CRM, ale každému se zobrazuje text v jiném jazyce :)
Jazyk si může změnit uživatel sám za sebe nebo jej změní administrátor.
Změna jazyka uživatelem (sám za sebe)
Klikněte na své jméno v pravém horním rohu.
Klikněte na tlačítko Změnit lokalizaci.
Vyberte jazyk a vše potvrďte tlačítkem Uložit.
Aby se změna jazyka projevila, je třeba se znovu přihlásit.
Změna jazyka administrátorem
Pokud jste administrátor, můžete změnit jazyk kterémukoliv uživateli.
Klikněte na tlačítko Nastavení.
V levém menu vyberte položku Správa uživatelů a klikněte na uživatele, u kterého chcete jazyk změnit.
Klikněte na tlačítko Změnit lokalizaci.
Vyberte nový jazyk a změnu potvrďte tlačítkem Uložit.
Po uložení změny jazyka se uživateli objeví dotaz ohledně opětovného přihlášení. Aby se jazyk aplikace změnil, musí se uživatel znovu přihlásit.