Odstranění uživatele

Počet licencí můžete v průběhu používání CRM upravovat, jak potřebujete. Každý odchod obchodníka tak pro vás neznamená žádnou tragédii :-) 

Všechna data, která odstraněný uživatel do CRM vložil, v systému zůstávají! 

Můžete je tak hromadně přesunout na nového nebo stávajícího obchodníka pomocí funkce Hromadná změna vlastníka. V Adresáři a v Obchodních případech najdete tlačítko Hromadná změna, přes které úpravu vlastníka uděláte taky. Případně můžete vlastnictví jednotlivých záznamu měnit ručně po jednom.

Odebrání uživatele (smazání licence) může provést Administrátor. A jak na to?

Klikněte v pravém horním rohu na Nastavení.

 

V části Hlavní vyberte volbu Správa uživatelů. Najděte licenci uživatele, kterou chcete odstranit, a klikněte na křížek

    

Potvrďte, že licenci uživatele chcete opravdu smazat.

Hotovo! :-) 

Záznamy odstraněného uživatele můžete jednoduše vyfiltrovat (jeho jméno bude v seznamu Vlastníků přeškrtnuté) a třeba převést na nového vlastníka (Hromadná změna vlastníkaHromadná změna). 

 

V případě, že používáte placenou verzi CRM, snížení počtu licencí se projeví v následující fakturaci. Pokud ovšem v průběhu měsíce licence opět nenavýšíte :-)

Používá technologie Zendesk