Počet licencí můžete v průběhu používání CRM upravovat, jak potřebujete. Každý odchod obchodníka tak pro vás neznamená žádnou tragédii :-)
Všechna data, která odstraněný uživatel do CRM vložil, v systému zůstávají!
Můžete je tak hromadně přesunout na nového nebo stávajícího obchodníka pomocí funkce Hromadná změna vlastníka. V Adresáři, Obchodních případech, Aktivitách najdete tlačítko Hromadná změna, přes které úpravu vlastníka uděláte taky. Případně můžete vlastnictví jednotlivých záznamu měnit ručně po jednom.
Odebrání uživatele (smazání licence) může provést Administrátor. A jak na to?
Klikněte na Nastavení. To najdete přes své jméno v pravém horním rohu obrazovky.
Klikněte na Uživatelské účty. Najděte licenci uživatele, kterou chcete odstranit, a klikněte u ni na křížek.
Potvrďte, že licenci uživatele chcete opravdu smazat.
Hotovo! :-)
Záznamy odstraněného uživatele můžete jednoduše vyfiltrovat (jeho jméno bude v seznamu Vlastníků přeškrtnuté) a třeba převést na nového vlastníka (Hromadná změna vlastníka, Hromadná změna).
V případě, že používáte placenou verzi CRM, snížení počtu licencí se projeví v následující fakturaci. Pokud ovšem v průběhu měsíce licence opět nenavýšíte :-)