Odstranění uživatele

Počet licencí můžete v průběhu používání CRM upravovat, jak potřebujete. Každý odchod obchodníka tak pro vás neznamená žádnou tragédii :-) 

Všechna data, která odstraněný uživatel do CRM vložil, v systému zůstávají! 

Můžete je tak hromadně přesunout na nového nebo stávajícího obchodníka pomocí funkce Hromadná změna vlastníka. V Adresáři, Obchodních případech, Aktivitách najdete tlačítko Hromadná změna, přes které úpravu vlastníka uděláte taky. Případně můžete vlastnictví jednotlivých záznamu měnit ručně po jednom.

Odebrání uživatele (smazání licence) může provést Administrátor. A jak na to?

Klikněte v pravém horním rohu na Nastavení.

Toolbar_nastaveni.png 

Klikněte na Správa uživatelů. Najděte licenci uživatele, kterou chcete odstranit, a klikněte u ni na křížek

odebrani_uzivatele-new.png

    

Potvrďte, že licenci uživatele chcete opravdu smazat.

Hotovo! :-) 

Záznamy odstraněného uživatele můžete jednoduše vyfiltrovat (jeho jméno bude v seznamu Vlastníků přeškrtnuté) a třeba převést na nového vlastníka (Hromadná změna vlastníkaHromadná změna). 

odebrani_uzivatele3-new.png

 

V případě, že používáte placenou verzi CRM, snížení počtu licencí se projeví v následující fakturaci. Pokud ovšem v průběhu měsíce licence opět nenavýšíte :-)

Používá technologie Zendesk