Vytváření více vazeb (Klientů a Kontaktních osob) na jeden Obchodní případ

Ke každému Obchodnímu případu můžete přidat další Klienty a Kontaktní osoby, kteří se na daném obchodním případu nějakým způsobem podílí.

Pro názornou ukázku menší příklad :)

Mám obchodní případ "Návrh interiéru". A potřebuji sledovat, který projektant a designér se této zakázky zúčastnili. Proto do obchodního případu tyto vazby přidám.

A jak na to.

detailu obchodního případu klikněte na tlačítko Přidat vazbu.

 

Vyberte, zda chcete přidat Klienta nebo Kontaktní osobu.

 

Napište jméno osoby, kterou chcete přidat. Nebo klikněte na dvojité šipky, které jsou na konci řádku, a osobu vyhledejte ze seznamu Kontaktních osob.

Zároveň vyplňte Poznámku, do které popište vazbu, kterou osoba na daný obchodní případ má. Vše potvrďte tlačítkem Uložit.

 

Pokud potřebujete popis vazby upravit, klikněte na tužku. V případě, že chcete vazbu úplně odstranit, klikněte na křížek.

 

Pro přidání další vazby, klikněte na tlačítko Přidat a opět vyberte, zda přidáte Klienta nebo Kontaktní osobu. 

 

Kliknutím na jméno osoby, se dostanete do detailu záznamu dané osoby. Vazbu na obchodní případ najdete v záložce Historie. (Stejným způsobem funguje proklik přes název Klienta).

 

Díky vazbám tak snadno zjistíte, které osoby participovaly na kterých obchodních případech.

Používá technologie Zendesk