Vývoj zisku ukazuje součty všech Obchodních případů za dané období, ve stavu Výhra, snížených o náklady.
Aby se tato analýza zobrazovala správně, je třeba v Obchodních případech nebo přímo v Produktech evidovat náklady. Pokud náklady u Obchodních případů neevidujete, bude pro vás tato analýza nerelevantní. Podobná analýza, která ale nepočítá s náklady, jen s čistým prodejem, je pak Vývoj prodeje.
Analýzu najdete v Hlavním menu, v sekci Analýzy.
Analýzu si můžete zobrazit ve formě grafu nebo tabulky.
V grafu vidíte, jak se vám nebo celému obchodnímu týmu v jednotlivých měsících dařilo, co do hodnoty zisku. Vždy se zobrazuje dvanáct sloupců. Vy si určíte, jestli sloupce budou představovat týdny, měsíce, kvartály, nebo roky, a to v Pokročilém filtru.
V tabulce pak najdete přehled všech Obchodních případů, které vývoj zisku tvoří. Dvojklikem na řádek se dostanete do detailu daného Obchodního případu. Přes ikonu tužky (viz obrázek) si vyberete, které údaje se budou zobrazovat.
V grafu i tabulce pak najdete Pokročilý filtr. Ten si můžete libovolně skrýt a opětovně zobrazit.
Díky Pokročilému filtru si například můžete zobrazit zisk, který přinesl konkrétní obchodník.
Mimo výše zmíněnou ukázku můžete v Pokročilém filtru provádět tyto akce:
Pokud se rozhodnete filtr uložit pro další použití, je potřeba jej pojmenovat.
Všechny uložené filtry pak najdete v záhlaví analýzy, kde je můžete připnout a také spravovat.
Analýzu můžete i exportovat, ve formě grafu nebo tabulky. Tyto akce najdete pod třemi tečkami, také v záhlaví analýzy.