Ve všech seznamových pohledech (seznam Klientů, Kontaktních osob, Leadů atd.) můžete využít funkci Hromadné změny. Touto změnou lze v CRM najednou upravit vlastníka, kategorii nebo třeba přidat/odebrat štítky a spoustu dalšího.
Sloupce, které lze pomocí hromadné změny upravovat, se po kliknutí na tlačítko Hromadná změna podbarví zeleně.
Najednou můžete upravit až 200 položek (jde o maximum zobrazení záznamů na jedné stránce; počet se nastavuje v pravém dolním rohu stránky).
Jak na to?
Teď si ukážeme, jak přidat ke klientům nové štítky a jak je následně odebrat.
Otevřete Adresář ► Klienti a nejdříve si přes malé plus na konci tabulky přidejte sloupec Štítky.
Pokud už jej přidaný máte, klikněte na tlačítko Hromadná změna ► Hromadná změna polí.
Ve sloupci Štítky vyberte tahem myši ty záznamy, u kterých chcete změnu provést (u vybraných záznamů ztmavne barva políčka).
Napište název nového štítku nebo vyberte už existující štítek a klikněte na tlačítko Přidat. Tento krok zaručí, že se změny po uložení projeví. Najednou můžete přidat i více štítků. Stačí opakovaně napsat jejich název do políčka a potvrdit tlačítkem Přidat.
Na závěr potvrďte, že tento štítek chcete k záznamům přidat přes tlačítko Uložit změny.
Záznamy, u kterých změna proběhla, jsou označeny fajfkou.
Pokud budete chtít štítky hromadně odebrat, uděláte to úplně stejně. Označíte záznamy, u kterých chcete dát štítek pryč. V okně hromadné změny klikněte na název štítku, který budete odebírat.
Odebrání štítku nakonec potvrďte tlačítkem Uložit změny.
Hromadnou změnu vypnete opět kliknutím na tlačítko Hromadná změna.