Hromadná změna záznamů

Ve všech seznamových pohledech (seznam Klientů, Kontaktních osob, Leadů atd.) můžete využít funkci Hromadné změny. Touto změnou lze v CRM najednou upravit vlastníka, kategorii nebo třeba přidat/odebrat štítky a spoustu dalšího.

Sloupce, které lze pomocí hromadné změny upravovat, se po kliknutí na tlačítko Hromadná změna podbarví zeleně.

Najednou můžete upravit až 200 položek (jde o maximum zobrazení záznamů na jedné stránce; počet se nastavuje v pravém dolním rohu stránky). 

Jak na to?
Teď si ukážeme, jak přidat ke klientům nové štítky a jak je následně odebrat.

Otevřete  Adresář > Klienti a nejdříve si přes malé zelené plus na konci tabulky přidejte sloupec Štítky

hromadna-zmena_800px.png

Pokud už jej přidaný máte, klikněte na tlačítko Hromadná změna

hromadna-zmena02_800px.png

 

Ve sloupci Štítky vyberte tahem myši ty záznamy, u kterých chcete změnu provést (u vybraných záznamů ztmavne barva políčka). Pokud chcete označit více záznamů, které nejdou hned za sebou, držte klávesu CTRL a klikejte myší

hromadna-zmena03_800px.png

 


Napište název nového štítku nebo vyberte už existující štítek a klikněte na tlačítko Přidat. Tento krok zaručí, že se změny po uložení projeví. Najednou můžete přidat i více štítků. Stačí opakovaně napsat jejich název do políčka a potvrdit tlačítkem Přidat. 

hromadna-zmena05.png

 

Na závěr potvrďte, že tento štítek chcete k záznamům přidat přes tlačítko Uložit změny

hromadna-zmena06.png 

 

Záznamy, u kterých změna proběhla, jsou označeny fajfkou.

hromadna-zmena07.png

 

Pokud budete chtít štítky hromadně odebrat, uděláte to úplně stejně. Označíte záznamy, u kterých chcete dát štítek pryč. V okně hromadné změny klikněte na název štítku, který budete odebírat.

hromadna-zmena08.png

 

Odebrání štítku nakonec potvrďte tlačítkem Uložit změny.

hromadna-zmena09.png

 

Hromadnou změnu vypnete opět kliknutím na tlačítko Hromadná změna.

Pokud máte ve svém CRM zapnutý modul GDPR, najdete akci pod tlačítkem Hromadná změna > Hromadná změna polí.

Používá technologie Zendesk