V rámci integrace s Quandou můžete exportovat Klienty, Kontaktní osoby a Leady a to v případě, že u nich máte v CRMku zaevidovanou e-mailovou adresu. Vybrané kontakty si při exportu oštítkujete, abyste je pak v Quandě snadno našli a mohli poslat kampaň.
Export kontaktů
Před samotným exportem je potřeba si kontakty (v tomto případě Klienty) vyfiltrovat a označit ve vybraném seznamovém pohledu. Poté klikněte na tlačítko Exportovat » Export do aplikace Quanda.
Stejnou akci najdete i vpravo pod tlačítkem tři tečky.
Objeví se dialogové okno, ve kterém je nutné nastavit, jakým způsobem budou kontakty v Quandě oštítkované. Pokud používáte štítky v raynetu, můžete zvolit přenos štítků podle CRM. V opačném případě vytvořte nový štítek a zvolte ruční výběr štítků. Vše potvrďte tlačítkem Provést export.
Pomocí štítků se kontakty v Quandě třídí. Proto už při prvním exportu z raynetu musíte vybrat štítek, pod který se kontakty zařadí. Každý kontakt v Quandě může mít na sobě hned několik štítků.
Důležité: V rámci jednoho exportu můžete přenést až 5 000 kontaktů. Přenos kontaktů se může protáhnout i na několik minut v závislosti na celkovém množství. K jednomu kontaktu v Quandě lze přenést max. 2 e-mailové adresy z raynetu.
Jakmile je hotovo, zobrazí se okno, kde je rekapitulace exportu. Zjistíte tak, kolik kontaktů se nově vytvořilo, kolik bylo aktualizováno a také počet chyb (z důvodu např. chybějící e-mailové adresy).
Pokud export trvá déle než dvě minuty, zobrazí se následující hláška. Export ale bude dokončen.
Naimportované kontakty najdete v Quandě pod sekcí Kontakty » Seznam kontaktů.
Při exportu se do Quandy přenáší:
- u Klienta » název, vlastník, IČ, kontaktní osoby, e-mail, mobil,
- u Kontaktní osoby » titul, pohlaví, oslovení, jméno, příjmení, datum narození, klient, štítky, vlastník, e-mail 1, e-mail 2, telefon, mobil, ulice a číslo popisné, město, PSČ, země,
- u Leadu » jméno, příjmení, klient, štítky, e-mail 1, e-mail 2, telefon, mobil, ulice a číslo popisné, město, PSČ, země.
Jak v Quandě vytvoříte první kampaň, zjistíte zde.
Po odeslání kampaně může trvat i několik minut, než se objeví v raynetu. Doporučujeme počkat alespoň 30 min a pokud v CRM nevznikne nový hromadný e-mail, ozvěte se nám. Statistiky kampaně (zobrazeno, prokliknuto apod.) se propisují do raynetu průběžně (i několik dní).
V případě, že jste vytvořili kontakty v Quandě ručně, tak se vytvořená kampaň nepropíše do raynetu. Aby se Hromadný e-mail přepsal do raynetu, je potřeba z něj kontakty exportovat.
V případě dotazů můžete také kontaktovat podporu Quandy (+420 605 163 892, support@onquanda.com).