Export kontaktů z RAYNETu do Quandy

Hned v úvodu jedno upozornění: Všechny kontakty, které chcete exportovat do Quandy, musí obsahovat e-mailovou adresu. V opačném případě se kontakty nepřenesou. A jak to ověříte? 

Do seznamu Klientů, Kontaktních osob nebo Leadů přidejte sloupec Email (pokud jej ještě nemáte přidaný).

Na konci tabulky klikněte na malé zelené plus a vyberte Email.

 

Dvakrát klikněte do záhlaví sloupce a kontakty se seskupí podle chybějících e-mailů. E-mailové adresy tak můžete doplnit.

 

V RAYNETu zobrazte (vyfiltrujte) seznam kontaktů (Klientů, Kontaktních osob nebo Leadů), kterým chcete poslat hromadný e-mail. 

Klikněte na tlačítko Exportovat a vyberte variantu Export do aplikace Quanda.

 

Zatrhněte název štítku, pod který chcete kontakty naimportovat, a vše potvrďte tlačítkem Provést export.

Štítky jsou ve Quandě hodně důležité. Pomocí nich se kontakty třídí a nikdy se vám nepomíchají. Proto už při prvním exportu z RAYNETu musíte vybrat štítek, pod který se kontakty zařadí. Každý kontakt ve Quandě může mít na sobě hned několik štítků. 

Po exportu proběhne kontrola kontaktů. Díky ní uvidíte, kolik kontaktů se nově přeneslo, kolik stávajících kontaktů se aktualizovalo, případně kolik vzniklo chyb.

 

Přejděte do Quandy a podívejte se na vzniklé kontakty (klikněte na tlačítko Kontakty). 

 

V rámci jednoho exportu můžete vždy přenášet až 2 500 kontaktů. Pokud byste potřebovali limit navýšit, obraťte se prosím na naší podporu.

Jak v Quandě vytvoříte první kampaň, zjistíte zde.

Případně můžete také rovnou kontaktovat podporu Quandy (+420 774 128 369support@onquanda.com), kde vám rádi se vším poradí. 

Po odeslání kampaně může trvat i několik minut, než se kampaň objeví v raynetu. Doporučujeme počkat alespoň 30 min a pokud v CRM nevznikne nový hromadný e-mail, ozvěte se nám :)

Používá technologie Zendesk