Export kontaktů z RAYNETu do Quandy

Do Quandy můžete přenášet Klienty, Kontaktní osoby i Leady, u kterých máte evidovanou e-mailovou adresu. V opačném případě se kontakty nepřenesou. A jak to ověříte? 

Do seznamu Klientů, Kontaktních osob nebo Leadů přidejte sloupec Email (pokud jej ještě nemáte přidaný).

Na konci tabulky klikněte na malé zelené plus a vyberte Email. Potvrďte tlačítkem uložit.

export_800px.png

 

Dvakrát klikněte do záhlaví sloupce Email a kontakty se seskupí podle chybějících e-mailů. E-mailové adresy tak můžete doplnit.

export02_800px.png

 

V RAYNETu zobrazte (vyfiltrujte) seznam kontaktů (Klientů, Kontaktních osob nebo Leadů), kterým chcete poslat hromadný e-mail a klikněte na tlačítko Exportovat > Quanda.

export03_800px.png

 

Vyberte, jakým způsobem budou kontakty v Quandě oštítkované. Pokud používáte štítky i v RAYNETu, můžete zvolit přenos štítků podle CRM. V opačném případě vytvořte štítky nové a zvolte ruční výběr štítků. Vše potvrďte tlačítkem Provést export.

Štítky jsou v Quandě hodně důležité. Pomocí nich se kontakty třídí a nikdy se vám nepomíchají. Proto už při prvním exportu z RAYNETu musíte vybrat štítek, pod který se kontakty zařadí. Každý kontakt v Quandě může mít na sobě hned několik štítků. 

export04.png

 

Po exportu proběhne kontrola kontaktů. Díky ní uvidíte, kolik kontaktů se nově přeneslo, kolik stávajících kontaktů se aktualizovalo, případně kolik vzniklo chyb.

export05.png

 

Naimportované kontakty najdete v Quandě pod tlačítkem Kontakty > Seznam kontaktů.

export06_800px.png

 

  • V rámci jednoho exportu můžete vždy přenášet až 2 500 kontaktů. Pokud byste potřebovali limit navýšit, obraťte se prosím na naší podporu.
  • K jednomu kontaktu v Quandě lze přenášet max. 2 emailové adresy z RAYNETu.
  • Při exportu se do Quandy přenáší: e-mail, oslovení, titul před, titul za, jméno, příjmení, e-mail 2, klient, IČ, e-mail klienta, štítky, narozeniny, pohlaví, telefon 1, telefon 2, email vlastníka klienta, ulice klienta, město klienta, PSČ a země.

Jak v Quandě vytvoříte první kampaň, zjistíte zde.

Případně můžete také rovnou kontaktovat podporu Quandy (+420 774 128 369support@onquanda.com), kde vám rádi se vším poradí. 

Po odeslání kampaně může trvat i několik minut, než se kampaň objeví v RAYNETu. Doporučujeme počkat alespoň 30 min a pokud v CRM nevznikne nový hromadný e-mail, ozvěte se nám :)

Používá technologie Zendesk