CRM kalendář a MS Outlook 2007 a novější (jednosměrná synchronizace)

Synchronizace rejnetího kalendáře s Outlookem probíhá jednosměrně. Tzn. záznamy můžete editovat pouze v kalendáři RAYNETu. V kalendáři v Outlooku jsou záznamy z CRM jen pro čtení.

 

Nastavení synchronizace

Klikněte na své jméno, které najdete v pravém horním rohu.

 

Klikněte na položku iCalendar.

 

Zkopírujte URL adresu kalendáře.

 

Outlooku zvolte Soubor - Nastavení účtu

 

Zvolte záložku Internetové kalendáře a klikněte na tlačítko Nový.

 

Vložte zkopírovanou URL adresu a klikněte na tlačítko Přidat.

 

 

Kalendář pojmenujte, např. RAYNET, a klikněte na tlačítko OK.

 

V Outlooku v části Jiné kalendáře najdete nově přidaný rejnetí kalendář. 

 

Aby se Vám rejnetí kalendář spojil s Outlookovým kalendářem, klikněte na šipku, kterou najdete u názvu kalendáře.

 

Po zapnutí synchronizace se do Outlooku začnou přenášet aktivity, které už máte ve svém raynetím kalendáři. Nepřenesou se ale úplně všechny. Platí toto:

  • celkově se přenáší 200 aktivit
  • přenášet se začnou aktivity naplánované 2 týdny nazpátek ode dne, kdy je synchronizace zapnutá, do max 6 měsíců do budoucna

 

Používá technologie Zendesk