CRM kalendář a MS Outlook 2007 a novější

Synchronizace rejnetího kalendáře s Outlookem může probíhat jednosměrně (přes iCal) nebo obousměrně (přes placené rozšíření Outlooku)

Nastavení jednosměrné synchronizace

Jednosměrná synchronizace umožňuje editaci záznamů pouze v kalendáři RAYNETu. V kalendáři v Outlooku jsou záznamy z CRM určené jen pro čtení a nedají se jakkoli upravovat.

Rozklikněte své jméno, které najdete v pravém horním rohu.

 

Klikněte na položku iCalendar.

sync_outlook_800px.png

 

Zkopírujte URL adresu kalendáře.

 

Outlooku zvolte Soubor - Nastavení účtu

 

Zvolte záložku Internetové kalendáře a klikněte na tlačítko Nový.

 

Vložte zkopírovanou URL adresu a klikněte na tlačítko Přidat.

 

 

Kalendář pojmenujte, např. RAYNET, a klikněte na tlačítko OK.

 

V Outlooku v části Jiné kalendáře najdete nově přidaný rejnetí kalendář. 

 

Aby se Vám RAYNETí kalendář vizuálně spojil s Outlookovým kalendářem, klikněte na šipku, kterou najdete u názvu kalendáře.

 

Po zapnutí synchronizace se do Outlooku začnou přenášet aktivity, které už máte ve svém RAYNETím kalendáři. Nepřenesou se ale úplně všechny. Platí toto:

  • celkově se přenáší 200 aktivit
  • přenášet se začnou aktivity naplánované 2 týdny nazpátek ode dne, kdy je synchronizace zapnutá, do max 6 měsíců do budoucna

Nastavení obousměrné synchronizace

Obousměrný přenos aktivit mezi kalendáři v RAYNETu a Outlooku probíhá přes doplněk, který vyvinula společnost VÍTKOVICE IT SOLUTIONS. Díky němu můžete dělat změny v aktivitách jak v Outlooku, tak i v RAYNETu, a v obou kalendářích budou vždy stejná data. Navíc můžete aktivity vytvářené v Outlooku napojovat na konkrétní klienty nebo obchodní případy, které už máte evidované v RAYNETu.

Více informací ohledně ceny, licenčního klíče a manuálu k instalaci doplňku najdete zde.

Synchronizace je prozatím dostupná pouze pro uživatele Windows.

Používá technologie Zendesk