Synchronizace raynetího Kalendáře s telefonem typu iPhone probíhá jednosměrně. Aktivity je tedy možné editovat pouze v raynetím Kalendáři a v iPhonu jsou k dispozici pouze ke čtení.
Nastavení synchronizace v raynetu
V raynetu klikněte na své jméno » Můj profil.
V levém menu zvolte iCalendar.
Pro synchronizaci s vaším telefonem je potřeba zkopírovat Adresu CRM Kalendáře a následně ji vložit do telefonu.
Nastavení synchronizace v telefonu iPhone
Na ploše telefonu iPhone klikněte na Nastavení.
V menu najdete Kalendář.
Zde zvolte Účty.
Vyberte Přidat účet.
V nabídce programů klikněte na tlačítko Jiný.
Vyberte Přidat odebíraný kalendář.
Vložte Adresu CRM Kalendáře z raynetu a pokračujte kliknutím na tlačítko Dále.
Kalendář se automaticky pojmenuje jako RAYNET CRM, ale název je možné upravit. Synchronizaci je potřeba Uložit.
Mezi Odebíranými kalendáři najdete nyní i RAYNET CRM. V případě, že máte více CRM účtů, můžete si synchronizaci provést pro každý z nich a účty si pojmenovat.
Aktivity, které máte evidované v raynetu, se začnou přenášet do kalendáře v iPhonu. Historicky založené aktivity se přenesou v rozsahu 2 týdny zpátky a 6 měsíců do budoucna od data synchronizace, kdy je bráno v potaz datum naplánování aktivity.
Přenese se nanejvýš 200 historicky založených aktivit.
Pokud se synchronizace napoprvé nepovede, zkuste vaše zařízení restartovat, případně kontaktujte naší podporu: podpora@raynet.cz, 800 101 201.