CRM kalendář a iPhone (jednosměrná synchronizace)

Synchronizace rejnetího kalendáře s iPhonem probíhá jednosměrně. Tzn. aktivity můžete editovat pouze v kalendáři RAYNETu a v iPhonu jsou k dispozici pouze ke čtení. 

Nastavení synchronizace

Klikněte na své jméno, které najdete v pravém horním rohu.

 

Klikněte na položku iCalendar.

iphone_800px.png

 

Adresu vašeho CRM kalendáře za chvíli přepíšete do iPhonu.

iphone02_800px.png

 

V mobilu zvolte Nastavení > Hesla a účty

mobil.jpg     mobil02.jpg  

 

Vyberte Přidat účet > Jiný.

mobil03.jpg     mobil04.jpg

 

Vyberte Přidat odebíraný kalendář.

mobil05.jpg

 

Napište adresu kalendáře z RAYNETu a pokračujte tlačítkem Dále.

mobil06.jpg 

 

Kalendář se automaticky pojmenujte jako RAYNET CRM (název můžete libovolně změnit) a synchronizaci dokončete tlačítkem Uložit

mobil07.jpg

 

Rozklikněte kalendář a mezi odebíranými kalendáři najdete RAYNET CRM. 

mobil09.jpg   

 

Aktivity, které máte evidované v RAYNETu, se začnou přenášet do kalendáře v iPhonu. Pokud se synchronizace napoprvé nepovede, zkuste vaše zařízení restartovat

 mobil10.jpg

 

Používá technologie Zendesk