Synchronizace CRM kalendáře s iPhonem probíhá jednosměrně. Tzn. aktivity můžete editovat pouze v kalendáři RAYNETu a v iPhonu jsou k dispozici pouze ke čtení.
Nastavení synchronizace
Klikněte na své jméno, které najdete v pravém horním rohu.
Klikněte na položku iCalendar.
Adresu vašeho CRM kalendáře za chvíli přepíšete do iPhonu.
V mobilu zvolte Nastavení > Hesla a účty.
Vyberte Přidat účet > Jiný.
Vyberte Přidat odebíraný kalendář.
Napište adresu kalendáře z RAYNETu a pokračujte tlačítkem Dále.
Kalendář se automaticky pojmenujte jako RAYNET CRM (název můžete libovolně změnit) a synchronizaci dokončete tlačítkem Uložit.
Rozklikněte kalendář a mezi odebíranými kalendáři najdete RAYNET CRM.
Aktivity, které máte evidované v RAYNETu, se začnou přenášet do kalendáře v iPhonu. Pokud se synchronizace napoprvé nepovede, zkuste vaše zařízení restartovat.