CRM a e-maily aneb E-mailová asistentka

Používáte Outlook, Gmail, Yahoo nebo Thunderbird? Nic neměňte! Každý e-mail, který chcete mít v RAYNET CRM, prostě pošlete na speciální e-mail. Jakékoliv důležité e-maily, které chcete uchovat v CRM, přepošlete své e-mailové asistentce (stačí ve skryté kopii), která je automaticky přenese do CRM a zařadí je na správné místo. 

Adresa emailové asistentky

Adresa e-mailové asistentky se skládá z názvu vašeho CRM a domény „@asistentka.raynet.cz“. V případě slovenských CRM je doména „@asistentka.raynetcrm.sk“. Název e-mailové adresy asistentky vypadá například takto:

nazevcrm@asistentka.raynet.cz nebo nazevcrm@asistentka.raynetcrm.sk.

Název CRM je zobrazen ve webové adrese za lomítkem (www.raynet.cz/názevCRM). 

 

Přenesení odchozího emailu

Při psaní e-mailu zákazníkovi zadejte do skryté kopie adresu e-mailové asistentky. Emailová asistentka zprávu zkopíruje do RAYNET CRM a zařadí jej ke správné firmě a osobě. (Rozezná jí podle emailové adresy, na kterou zprávu odesíláte).

Krátký videonávod s praktickou ukázkou (přeposlání e-mialu z Thunderbirdu) zde.

 
 

Přenesení příchozího emailu

E-mail, který jste obdrželi jednoduše přepošlete jako přílohu (FW) na tutéž adresu. Pokud používáte Gmail postačí i standardní přeposlání (FW). 

Krátký videonávod s praktickou ukázkou (přeposlání e-mialu z Thunderbirdu) zde.

 

Přenesení emailu ke konkrétnímu Obchodnímu případu, Nabídce aj.

Pro přiřazení e-mailu ke konkrétnímu Obchodnímu případu, Nabídce, Objednávce nebo Projektu stačí kamkoliv do předmětu emailu vepsat kód záznamu. Příklad viz obrázek níže:

Podrobnější popis chování najdete v nápovědě
Přiřazení e-mailu k Obchodnímu případu.

 

Upozornění na závěr

V případě, že emailová asistentka nenajde kontakt v CRM, ke kterému by email přiřadila, vytvoří Lead

Emaily se přenesou jen pokud je přeposíláte z emailové adresy, pomocí které přistupujete k RAYNETu nebo z alternativního emailu, který si můžete nastavit v osobním profilu.
Více v nápovědě Navedení alternativního e-mailu.

 

Používá technologie Zendesk