Založení Nabídky/Objednávky

Součástí Obchodního případu mohou být také Nabídky a Objednávky. Vytváření nabídek a objednávek není v CRM povinné. Pokud ale potřebujete svým zákazníkům poslat nabídku nebo objednávku v pdf, naklikáte a vyexportujete ji za pár vteřin :)

V menu Obchod zvolte Obchodní případy.

Vyberte si obchodní případ, na který chcete nabídku/objednávku napojit. Případně založte nový obchodní případ (nabídku nebo objednávku nemůžete totiž bez založeného obchodního případu vytvořit).

 

V detailu obchodního případu klikněte na tlačítko Přidat záznam - Nabídka.

 

Do nabídky se nakopírují veškeré údaje, které jsou obsaženy v obchodním případu. Pokud potřebujete, upravte údaje ve formuláři a vše uložte.

 

Potvrďte nebo odmítněte zapnutí synchronizace s obchodním případem. Více informací o fungování synchronizace se dozvíte v nápovědě Synchronizace Obchodního případu s Nabídkou/Objednávkou.

 

Vytvořenou nabídku nebo objednávku vyexportujete pomocí tlačítka Akce – Export.

 

Můžete si vybrat, jestli chcete udělat export do PDF nebo XLSX.

 

Jak k Nabídce/Objednávce přidat Produkty se dozvíte v nápovědě Přidávání produktů.

Používá technologie Zendesk