Konečnou cenu každého Obchodního případu (Nabídky/Objednávky) v CRM upřesníte přidáním Produktů. Pokud svému zákazníkovi prodáváte např. stále stejnou sadu produktů nebo si objednal zboží, které máte zrovna v akčním ceníku, můžete do obchodního případu (nabídky/objednávky) přidat produkt rovnou z tohoto ceníku.
Pokud nevíte, jak produkty do ceníku přidat, přejděte do nápovědy Zařazení produktů do ceníku.
Otevřete detail Obchodního případu (případně Nabídky/Objednávky) a klikněte na šipku u tlačítka Přidat produkty z ceníku.
Vyberte správný ceník.
V novém okně dvojklikem vyberte požadovaný ceník.
Nyní vidíte všechny produkty, které ceník obsahuje.
Dvojklikem vyberte všechny nebo jen některé produkty a volbu potvrďte tlačítkem Vybrat a zavřít.
V detailu obchodního případu upravte množství, případně i prodejní cenu vložených produktů.
Na závěr nezapomeňte celý obchodní případ uložit.