Přidávání Produktů z Ceníku

Konečnou cenu každého Obchodního případu (Nabídky/Objednávky) upřesníte přidáváním Produktů. Pokud svému zákazníkovi prodáváte např. stále stejnou sadu produktů nebo si objednal zboží, které máte zrovna v akčním ceníku, můžete do obchodního případu (nabídky/objednávky) přidat produkt rovnou z tohoto ceníku.

Pokud nevíte, jak produkty do ceníku přidat, přejděte do nápovědy Zařazení produktů do ceníku.

Otevřete detail Obchodního případu (případně Nabídky/Objednávky) a klikněte na šipku u tlačítka Přidat produkty z ceníku.  

 

Vyberte správný ceník. 

 

V novém okně dvojklikem vyberte požadovaný ceník.  

Nyní vidíte všechny produkty, které ceník obsahuje.

Dvojklikem vyberte všechny nebo jen některé produkty a volbu potvrďte tlačítkem Vybrat a zavřít.

 

V detailu obchodního případu upravte množství, případně i prodejní cenu vložených produktů. 

 

Na závěr nezapomeňte celý obchodní případ uložit.

Používá technologie Zendesk