Role uživatele

Role uživatele určují, k čemu mají uživatelé přístup a jaké záznamy mohou editovat. Jsou rozděleny do 4 typů: 

Administrátor

Uživatel:

  • plný přístup ke všem modulům a funkcím
  • přístup ke globálním nastavením aplikace (uživatelské účty, bezpečnost, číselné řady…)
  • na administrátora se nevztahují žádná omezení v přístupu k datům
  • jednoduše řečeno, administrátor může úplně všechno :-)

 

Na plný plyn

Uživatel:

  • plný přístup ke všem modulům a funkcím
  • nemá přístup ke globálním nastavením aplikace (uživatelské účty, bezpečnost, číselné řady…)
  • nemá oprávnění vytvářet volitelná pole
  • nemá oprávnění změnit číslo faktury (pokud používáte Fakturační modul)
  • nemá oprávnění na hromadnou změnu bezpečnostních úrovní
  • podléhá nastavení bezpečnosti (bezpečnostní úrovně, exporty, zamknutí záznamu…)

 

S omezením

Role vychází z uživatelské role Na plný plyn a navíc má uživatel tato omezení:

  • nemá oprávnění k vytváření nových Produktů a k editování standardní ceny Produktu (uživatel produkty pouze zařazuje do Ceníků a Obchodních případů, kde edituje jejich ceníkové a prodejní ceny)
  • nemá oprávnění k vytváření nových nebo editaci stávajících položek v číselnících
  • nemá oprávnění vidět nákladovou ziskovou položku u Obchodních případů, Nabídek a Objednávek
  • nemá oprávnění na hromadnou změnu bezpečnostních úrovní
  • nemá oprávnění vidět analýzy zobrazující zisk (Vývoj zisku, Ziskovost OP)

 

Jen ke čtení

Role vychází z uživatelské role S omezením a navíc má uživatel tato omezení:

  • nemá právo vytvářet nové záznamy nebo záznamy editovat
  • právo pouze nahlížet na záznamy

 

Roli může nastavit pouze Administrátor

Nastavení role uživatele

Pro nastavení role klikněte na tlačítko Nastavení.

V levém menu zvolte možnost Správa uživatelů. Vyberte si uživatele a klikněte na něj.

 

 

Zvolte Změnit oprávnění.

Nastavte vybranou uživatelskou roli a změny uložte.

 

V nastavení bezpečnosti dále určíte:

Používá technologie Zendesk