Historii najdete na detailní kartě většiny záznamů v raynetu. Konkrétně si ji můžete zobrazit:
- v Adresáři » u Klientů, Kontaktních osob, Leadů
- v Obchodu » u Obchodních případů, Nabídek, Objednávek, Projektů
- v Aktivitách » v Úkolech, Schůzkách, Událostech, E-mailech, Telefonátech, Dopisech
Co je historie záznamu
V Historii jsou přehledně, v časové ose, zobrazeny všechny záznamy, které jsou na původní záznam (zde např. Obchodní případ) navázány. Historie se zobrazuje na detailní kartě záznamu, v samostatné záložce.
Například, v Historii Obchodního případu můžete najít Telefonáty, ve kterých jste s Klientem probírali právě daný Obchodní případ. Viz obrázek níže.
Historii záznamu můžete prohlížet celou najednou nebo po jednotlivých sekcích. Pokud Vás například zajímají pouze Telefonáty, v roletce vyberte Aktivity » Telefonáty.
K dispozici máte taky tlačítka Přidat (zelené plus) a Exportovat. Z Historie Klienta tak snadno založíte novou Aktivitu nebo třeba Obchodní případ.
Pokud chcete zobrazit všechny přílohy, které se týkají konkrétního záznamu a jsou součástí Historie, klikněte na záložku Přílohy.