Evidování Aktivit (Úkolů, Schůzek, Událostí, E-mailů, Telefonátů, Dopisů) vám pomůže vybudovat pevný vztah s klienty. Kdykoliv se vám zákazník ozve, můžete se rychle podívat do Historie, kde uvidíte, co všechno jste s ním řešili. Zároveň se nezapomenete zákazníkovi ozvat, protože veškeré naplánované Aktivity uvidíte v Kalendáři a můžete si nastavit i připomenutí.
V tomto článku popíšeme, jakými různými způsoby můžete Aktivitu založit:
- z Kalendáře,
- z detailní karty Klienta, Kontaktní osoby, Obchodního případu, atd.,
- ze seznamového pohledu aktivit,
- z Hlavního menu,
- hromadně ze seznamového pohledu.
Založení aktivity z kalendáře
Založení Aktivity přímo z raynetího Kalendáře má jednu velkou výhodu. Rovnou totiž vybíráte Kalendář uživatele, kterému aktivitu zakládáte a navíc rovnou určujete čas a délku trvání aktivity v závislosti na tom, jak ji umístíte.
Klikněte na libovolné místo v Kalendáři uživatele, kterému potřebujete Aktivitu založit. Tahem myši určíte i délku trvání zakládané Aktivity. Poté vyberte typ Aktivity, kterou chcete založit.
Následně je potřeba vyplnit formulář k založení Aktivity. Jediným povinným polem je vždy Název. Ostatní údaje vyplníte dle potřeby. Telefonát si můžete rovnou napojit na konkrétní Kontaktní osobu nebo Klienta, a napsat si např. poznámky k projednání.
Ve formuláři vždy najdete také možnost nastavení připomenutí Aktivity.
Za zmínku určitě stojí také tato dvě zatržítka:
- První slouží k tomu, abyste si založili již realizovanou Aktivitu, tedy např. když si zpětně zapisujete Telefonát. Čas realizování Aktivity se tak automaticky doplní podle aktuálního času.
- Druhé zatržítko slouží pro označení soukromé Aktivity. Pokud tedy máte v Kalendáři např. návštěvu lékaře, která logicky nemá napojení na žádného Klienta, zatrhněte tuto možnost.
Založení aktivity z detailní karty klienta
Tímto způsobem můžete zakládat Aktivitu nejen u Klienta, ale i u dalších záznamů (Kontaktní osoby, Obchodního případu, Nabídky...). Na detailní kartě Klienta klikněte na zelený symbol plus » vyberte Aktivitu, kterou chcete založit, např. Telefonát.
Po založení Aktivity tímto způsobem si ulehčíte práci s vyplňováním formuláře v tom směru, že budete mít předvyplněného Klienta.
Založení aktivity ze seznamového pohledu aktivit
Aktivitu můžete založit taky z přehledu aktivit. Tedy když v Hlavním menu kliknete na Aktivity. Zde kliknete na symbol zeleného plus a vyberete typ Aktivity. Opět je potřeba vyplnit formulář pro založení Aktivity, jako v předchozích případech.
Založení aktivity z hlavního menu
Posledním způsobem, jak založit novou Aktivitu, je přímo z Hlavního menu. Ve spodní části klikněte na tlačítko Nový záznam.
Hromadné založení aktivit
Aktivity si můžete založit i hromadně a to ze seznamového pohledu Klientů nebo Kontaktních osob.
Stačí, když si v seznamu kontaktů vyberete ty, ke kterým chcete Aktivity založit. Objeví se tlačítko +Vytvořit. Kliknutím na toto tlačítko se rozbalí roletka, kde je potřeba zvolit možnost Naplánovat Aktivitu.
Je potřeba vyplnit dialogové okno a kliknout na tlačítko Další.
V dalším okně pak můžete Aktivity zaplánovat do Kalendáře a nastavit Připomenutí.
Více informací o hromadném vytvoření Aktivit se dozvíte v tomto článku.