Založení Aktivity

Evidování aktivit vám pomůže vybudovat pevný a loajální vztah se svým zákazníkem. Kdykoliv se vám zákazník ozve, můžete se rychle podívat do jeho Historie a hned uvidíte, co všechno se s ním řešilo.

Zároveň nezapomenete se zákazníkovi ozvat, když mu něco slíbíte. Protože u všech aktivit si můžete nastavit připomenutí :)

Novou aktivitu můžete založit hned několika způsoby – například z detailu Kontaktní osoby nebo rovnou z Kalendáře

Teď si ukážeme, jak založit aktivitu právě z detailu osoby.

Otevřete si detail Kontaktní osoby a klikněte na tlačítko Přidat záznam. Vyberte, jaký typ aktivity chcete založit, např. telefonát.

 

Vyplňte formulář pro založení telefonátu.

V případě, že zakládáte telefonát, který už proběhl, klikněte na zatržítko Chci založit již realizovaný telefonát. Automaticky se doplní aktuální datum a čas realizace, který můžete libovolně upravovat. 

 

Každou aktivitu můžete obarvit a díky tomu v Kalendáři vizuálně uvidíte, jaké typy aktivit (červená = důležité, žlutá = provozní záležitosti, zelená = soukromé, atd.) vás daný den čekají.

Barvu vyberete v číselníku Kategorie (pokud barvy ještě nemáte nastaveny, klikněte zde na nápovědu, jak to provést).

 

 

Kdo aktivitu zakládá, je zároveň jejím Vlastníkem. Vlastníka aktivity můžete změnit. Např. vytváříte aktivitu za kolegu. Stačí kliknout na jméno vlastníka a ze seznamu uživatelů vybrat nového.

 

Vazba na Kontaktní osobu a Klienta už se automaticky předvyplnila (aktivita se totiž zakládala z detailu Kontaktní osoby, proto se propojení samo vytvořilo). 

 

Abyste měli telefonát zobrazený i v Kalendáři, klikněte na Naplánování.

 

Vyplňte datum, čas a délku trvání telefonátu. Můžete nastavit i Připomenutí začátku aktivity. Nakonec vše potvrďte tlačítkem Uložit & Otevřít (pokud nechcete otevřít detail založené aktivity, klikněte na tlačítko Uložit).

 

Vytvořenou aktivitu najdete v Historii Klienta a zároveň i Kontaktní osoby.

 

Do RAYNETu můžete evidovat i soukromé aktivity, např. besídka dětí, lékař, konzert atd. Stačí, když při zakládání aktivity kliknete na zatržíko Soukromá aktivita. Políčka pro vybrání Kontaktní osoby a Klienta zmizí.

 

Každou aktivitu můžete zařadit do Bezpečnostní úrovně už při jejím zakládání (více o bezpečnostních úrovních najdete zde). Bezpečnostní úroveň vyberete kliknutím na ikonu zámku.

Používá technologie Zendesk