Prodej dle produktů

Analýzy tvoří data z obchodních případů (výjimkou je analýza Počet realizovaných aktivit, kterou tvoří aktivity). Proto, abyste získali reálný pohled na celý váš obchod, je třeba pracovat s obchodními případy. Analýzy jsou on-line, tzn. aktualizují se ihned po založení obchodního případu. 

Jak vidí analýzy jednotliví uživatelé podle rolí a oprávnění, které mají nastaveny?

Prodej dle produktů

Prodej dle produktů zobrazuje hodnoty všech produktů, které byly prodány za dané období (produkty byly přidány do obchodních případů, které jsou uzavřeny Výhrou)

Abyste mohli využívat tuto analýzu, je třeba do obchodních případů jednotlivé produkty přidávat.

Prodej dle produktů najdete v hlavním menu pod položkou Analýzy.

 

V grafu uvidíte zobrazeno 10 nejprodávanějších produktů za vybrané období. Všechny ostatní produkty, které se v daném období prodávaly, jsou schovány pod položkou Ostatní produkty.

 

V záložce Tabulka uvidíte přehled všech produktů, které se prodaly za dané období. Dvojklikem na řádek se dostanete do detailu daného produktu.

Na každém řádku uvidíte sumu, kterou tvoří prodej produktu za zvolené období a v závorce uvidíte i počet prodaných kusů.

 

Kliknutím na tlačítko Export dostanete celou tabulku do Excelu (pro případ že byste potřebovali s daty tvořit další analýzy).

Tlačítkem Vytisknout si můžete graf i tabulku hodit na papír :)

 

Filtrování

V grafu i v tabulce můžete filtrovat.

Kliknutím na názvy produktů v legendě, vypnete ty produkty, které nechcete v grafu vidět (názvy zešediví). 

 

Pro podrobnější filtrování použijte různé kombinace položek filtru.

 

Můžete si vybrat, jestli chcete vidět jednotlivé produkty nebo skupiny produktů zařazených do Produktových řad.

 

Pokud budete filtrovat podle stálých kritérií, kombinaci položek filtru uložte

Nový filtr pojmenujte, ať víte, podle čeho vlastně filtrujete :)

 

Kdykoli analýzu rozkliknete, můžete vlastní filtr použít.

Používá technologie Zendesk