Počet obchodních případů

Analýzy tvoří data z obchodních případů (výjimkou je analýza Počet realizovaných aktivit, kterou tvoří aktivity). Proto, abyste získali reálný pohled na celý váš obchod, je třeba pracovat s obchodními případy. Analýzy jsou on-line, tzn. aktualizují se ihned po založení obchodního případu. 

Jak vidí analýzy jednotliví uživatelé podle rolí a oprávnění, které mají nastaveny?

Počet obchodních případů

Počet obchodních případů je analýza, která vám ukáže, kolik zakázek (obchodních případů) je za dané období nově otevřeno, kolik jich je vyhráno nebo prohráno případně zrušeno

V analýze se zobrazují údaje podle stavů obchodních případů. Otevřené obchodní případy jsou všechny, které nejsou ukončeny palcem nahoru (výhrou), palcem dolů (prohrou) nebo nejsou zrušeny.

Počet obchodních případů najdete v hlavním menu pod položkou Analýzy.

 

V analýze uvidíte, jak na tom jsou jednotliví obchodníci (vlastníci obchodních případů) co do nových obchodních případů, výher, proher nebo zrušených obchodních případů.  

 

V záložce Tabulka najdete počtysoučty všech obchodních případů, podle jednotlivých stavů a jednotlivých obchodníků.

 

Kliknutím na tlačítko Export dostanete celou tabulku do Excelu (pro případ že byste potřebovali s daty tvořit další analýzy).

Tlačítkem Vytisknout si můžete graf i tabulku hodit na papír :)

 

Filtrování

V grafu i v tabulce můžete filtrovat.

Kliknutím na názvy stavů v legendě, vypnete ty, které nechcete v grafu vidět (názvy zešediví). 

 

Pro podrobnější filtrování použijte různé kombinace položek filtru.

 

Pokud budete filtrovat podle stálých kritérií, kombinaci položek filtru uložte

Nový filtr pojmenujte, ať víte, podle čeho vlastně filtrujete :)

 

Kdykoli analýzu rozkliknete, můžete vlastní filtr použít. 

Používá technologie Zendesk