V tomto článku vám ukážeme, které funkce najdete přímo na detailní kartě Kontaktní osoby a jaké údaje zde můžete evidovat.
1. Záhlaví detailní karty
- V záhlaví detailní karty Kontaktní osoby se můžete pohybovat mezi jednotlivými záložkami. První dvě záložky, Základní údaje a Další údaje, jsou evidenční. Nejdůležitější záložkou je Historie. Tam najdete veškerou komunikaci, která proběhla. V Diskuzi můžete kolegům poslat vzkaz týkající se dané osoby.
- Kontaktní osobu je možné označit pomocí hvězdičky jako oblíbenou. Najdete ji pak v panelu Oblíbené položky na raynetí Nástěnce.
- Dále tady uvidíte zelené tlačítko plus, pomocí kterého na Kontaktní osobu navážete nový Obchodní případ, Nabídku, Objednávku, Projekt, Úkol, Schůzku, Událost, E-mail, Telefonát, nebo Dopis.
- Hned vedle, kliknutím na tři tečky, můžete spustit tyto akce: Export, zobrazit detaily o Bezpečnosti, Sloučit Kontaktní osobu, Aktualizovat záznam, Zneplatnit a Smazat. Podrobnosti o veškerých akcích se dozvíte v samostatném článku zde.
2. Základní údaje
3. Další údaje
4. Historie
Tato záložka by Vás měla zajímat nejvíc. V Historii Kontaktní osoby totiž najdete časovou osu s realizovanými i naplánovanými aktivitami. Přes zelené plus si můžete přidat další aktivitu, přes tlačítko Exportovat si stáhnete celou Historii ve formátu PDF.
5. Diskuze
V poslední záložce detailní karty, Diskuzi, můžete ostatním uživatelům nechat vzkaz. Nejdříve je potřeba kolegy do diskuze přidat » poté napíšete příspěvek.