Přidávání položek do číselníku

Napříč CRM najdete hned řadu číselníků, kterým můžete vytvořit vlastní položky a evidovat tak vlastní údaje, které vám pomůžou při „zaškatulkování“ vašeho zákazníka.

Volné (editovatelné) číselníky najdete:

  • V detailu Firmy: Kategorie, Zdroj kontaktu, Obor, Obchodní teritorium, záložka Další údaje: Klasifikace 1,2,3,Právní forma, Obrat, Zaměstnanců, Platební podmínky

 

 

  • V detailu Osoby: Kategorie, Typ (u telefonu), záložka Další údaje: Klasifikace 1,2,3, Rodinný stav, Jazyk
  • V detailu Zájemce: Zdroj, Kategorie, Obchodní teritorium, Typ (u telefonu)
  • V detailu Obchodního případu: Stav, Zdroj, Kategorie, záložka Další údaje: Klasifikace 1,2,3
  • V detailu Nabídky/Objednávky: Stav, Kategorie
  • V detailu Projektu: Stav, Kategorie
  • V detailu Produktu: Produktová řada, Kategorie, Sazba DPH
  • V detailu Ceníku: Měna, Kategorie
  • V detailu Aktivity: Kategorie
  • V detailu složky a souboru (Dokumenty): Kategorie

 

Pro přidání nové položky otevřete detail např. Firmy a zvolte u vybraného číselníku Editovat položky.  

 

 

Vytvořené položky se řadí podle toho, kdy byly založeny. Jejich pořadí můžete ručně měnit

 

V seznamu firem můžete pomocí filtru Kategorie vyhledávat firmy podle jednotlivých položek.

 

 

Další informace týkající se číselníků a přidávání, editování položek najdete v nápovědě Stavy Obchodního případu.

Pokud chcete číselníky upravovat hromadně, přejděte do nápovědy Správa číselníků. Hromadnou úpravu číselníků může provádět pouze Aministrátor.

 
Používá technologie Zendesk