Přidání/Odstranění vazby na jiný záznam - panel Kontext záznamu

Při práci v CRM systému určitě narazíte na situaci, kdy potřebujete napojit jeden záznam na jiný, případně chcete tuto vazbu odstranit. Oba kroky provedete prostřednictvím panelu Kontext záznamu.

Kontext záznamu vás informuje, na jaké další záznamy je konkrétní záznam napojený. Pomocí tohoto panelu můžete ručně vytvářet vazby mezi záznamy nebo naopak můžete tyto vazby odstraňovat.

Přidání nové vazby

Například chcete napojit importovaný e-mail na záznam schůzky (můžete napojit jakýkoli e-mail který se konkrétního klienta). V detailu schůzky klikněte na tlačítko Napojit na jiný záznam.

kontext_800px.png

 

U políčka Aktivita klikněte na dvojité šipky.

kontext02_800px.png

 

Ze seznamu všech aktivit, které se týkají konkrétního klienta, dvojklikem vyberte e-mail, který chcete na schůzku napojit. Výběr potvrďte tlačítkem Nastavit a schůzku uložte.

kontext03_800px.png

 

V Kontextu záznamu schůzky přibyla vazba na vybraný e-mail. 

kontext04_800px.png

 

V detailu napojeného e-mailu v záložce Historie zase najdete vazbu na schůzku.

kontext05_800px.png

 

Odebrání vazby

V případě, že chcete ze záznamu schůzky odstranit vazbu na napojený e-mail, znovu si otevřete detail schůzky. V Kontextu záznamu klikněte na tlačítko Napojit na jiný záznam a u políčka Aktivita klikněte na křížek.

kontext06.png

 

Změnu potvrďte tlačítkem Nastavit a na závěr nezapomeňte schůzku uložit

Používá technologie Zendesk