Přidání/Odstranění vazby na jiný záznam

Při práci v CRM určitě narazíte na situaci, kdy chcete napojit jeden záznam na jiný, případně chcete tuto vazbu odstranit. Oba kroky provedete prostřednictvím panelu Kontext záznamu.

Kontext záznamu je panel, který vás informuje, na jaké další záznamy je konkrétní záznam napojený. Pomocí tohoto panelu můžete ručně vytvářet vazby mezi záznamy nebo můžete tyto vazby naopak odstraňovat.

Přidání nové vazby

Například chcete napojit importovaný e-mail na záznam schůzky. V detailu schůzky klikněte na tlačítko Napojit na jiný záznam.

 

U políčka Aktivita klikněte na šipky.

 

Ze seznamu všech aktivit, které jsou pod firmou evidovány, vyberte e-mail, který chcete na schůzku napojit.

Výběr potvrďte tlačítkem Nastavit. Schůzku nezapomeňte uložit.

V Kontextu záznamu schůzky přibyla vazba na vybraný e-mail.

Historii napojeného e-mailu najdete zase vazbu na schůzku.

Odebrání vazby

V případě, že chcete ze záznamu schůzky odstranit vazbu na napojený e-mail, znovu si otevřete detail schůzky. V Kontextu záznamu klikněte na tlačítko Napojit na jiný záznam a u políčka Aktivita klikněte na křížek.

 

Změnu potvrďte tlačítkem Nastavit a na závěr nezapomeňte schůzku uložit

Používá technologie Zendesk