Při práci v raynetu můžete narazit na situaci, kdy potřebujete kontextově provázat záznamy. Např. napojit Telefonát na konkrétní Obchodní případ, aby bylo jasné, co jste telefonicky probírali. Přidání i odebrání těchto vazeb provedete prostřednictvím panelu Čeho se to týká. Tento panel najdete vždy na detailní kartě záznamu.
Přidání nové vazby
Jako příklad vám ukážeme napojení Telefonátu na Obchodní případ. Na detailní kartě Telefonátu klikněte na tlačítko Napojit na jiný záznam.
Z nabídky vyberte pole Obchodní případ.
Ze seznamu všech Obchodních případů, které se týkají konkrétního Klienta, dvojklikem vyberte ten, který chcete na Telefonát napojit. Výběr potvrďte tlačítkem Vybrat a zavřít a Telefonát uložte.
Na detailní kartě Telefonátu, v panelu Čeho se to týká přibyde nové napojení na Obchodní případ.
Na detailní kartě napojeného Obchodního případu, v záložce Historie, pak najdete vazbu na Telefonát.
Odebrání vazby
V případě, že chcete ze záznamu Telefonátu odstranit napojení na Obchodní případ, znovu si otevřete detail Telefonátu. V panelu Čeho se to týká opět klikněte na tlačítko Napojit na jiný záznam a u políčka Aktivita klikněte na křížek.
Změnu potvrďte tlačítkem Nastavit a na závěr nezapomeňte schůzku uložit.