Adresář je jeden ze základních pilířů RAYNET CRM řešení.
V menu Adresář klikněte na položku Klienti. V nově otevřené záložce Klienti klikněte na tlačítko Plus.
Objeví se formulář pro zapsání kontaktních údajů k založení nového Klienta do CRM.
Název Klienta se automaticky našeptá z rejstříku firem (po napsání min. tří znaků). Po vybrání toho správného Klienta se automaticky doplní i adresa sídla a IČ. Záznam potvrďte stiskem tlačítka Uložit.
K nově založenému klientovi můžete jednoduše napojit kontaktní osoby, se kterými jednáte. Jak na to? Klikněte zde.
Klient jako fyzická osoba
Pokud obchodujete i s fyzickými osobami, můžete je také evidovat jako Klienty. Napište jméno a příjmení a klikněte na Fyzická osoba. I zde můžete využít našeptávání z rejstříku.
Tito Klienti - fyzické osoby se budou v seznamu Klientů filtrovat podle příjmení.