Zaevidujte nového Klienta

Adresář je jeden ze základních pilířů RAYNET CRM řešení.

V menu Adresář klikněte na položku Klienti

2018-07-11_16h45_07.png

 

V nově otevřené záložce Klienti klikněte na tlačítko Nový

2018-07-11_16h48_24.png

 

Objeví se formulář s detailními informacemi nutnými pro založení nového Klienta do CRM. Vyplňte jej a záznam potvrďte stiskem tlačítka Uložit & Otevřít nebo Uložit. 

K nově založenému klientovi můžete jednoduše napojit kontaktní osoby, se kterými jednáte. Jak na to? Klikněte zde.

Pokud obchodujete i s fyzickými osobami, můžete je také evidovat jako Klienty. Do kolonky Název napište jméno a příjmení a zatrhněte zatržítko Fyzická osoba. Tito Klienti - fyzické osoby se budou v seznamu filtrovat podle příjmení. 
I zde můžete využít vyhledávání IČ z rejstříku.






Používá technologie Zendesk