Hromadnou správu číselníků má na starosti uživatel, který je administrátorem CRM.
On má totiž k dispozici tlačítko Nastavení, přes které se dostane ke správě číselníků. To najde přes své jméno v pravém horním rohu obrazovky.
V levém hlavním menu klikněte na Číselníky.
Vyberte, kde chcete číselník upravovat, např. Obchod ► Obchodní případy ► Kategorie.
Kliknutím na název číselníku (v našem případě Kategorie) se zobrazí všechny vytvořené položky zvoleného číselníku.
Položky číselníku nastavujete vždy pro konkrétní skupinu. Tzn. číselník Kategorie u Klienta může mít jiné položky než číselník Kategorie u Kontaktní osoby atd.
Další informace týkající se číselníků a přidávání, editování položek najdete v nápovědě Stavy Obchodního případu a Vytvoření položek číselníků (kategorizace záznamů).