Na detailní kartě Nabídky a Objednávky najdete tlačítko s ikonou tří teček, díky kterému můžete provést několik akcí. My si v tomto článku ukážeme, jak jednotlivé akce fungují na detailní kartě Nabídky.
Odeslat nabídku e-mailem
Vytvořenou Nabídku je možné poslat Kontaktní osobě nebo Klientovi přímo ze CRMka, pokud jsou tyto kontakty napojené na Nabídku. V případě, že máte k Nabídce napojeného Klienta i Kontaktní osobu, Nabídka se odešle na e-mailovou adresu Kontaktní osoby.
Duplikovat a Duplikovat k jinému klientovi
Po kliknutí na možnost Duplikovat se vytvoří Nabídka se stejnými informacemi. Můžete si zvolit, zda chcete Nabídku jen Duplikovat nebo ji Duplikovat k jinému Klientovi. V tomto případě je potřeba zvolit v dialogovém okně jiného Klienta a vybrat, zda chcete k Nabídce vytvořit nový Obchodní případ nebo vybrat z již existujících Obchodních případů. Nabídku je možné Duplikovat včetně příloh.
Změnit kód nabídky
V Nabídce můžete také Změnit kód Nabídky. Vždy je nutné, aby byl kód unikátní.
Export
Kliknutím na možnost Export si vyexportujete Nabídku ve formátu PDF nebo XLSX do Vašeho zařízení. Na výběr máte systémové šablony, případně si můžete vytvořit Vlastní šablony.
Bezpečnost
Stisknutím tlačítka Bezpečnost se zobrazí okno se systémovými informacemi o Nabídce. Dozvíte se z něj, kdo a kdy záznam vytvořil nebo upravil a jakou má platnost.
Záznamy vidí jen ti uživatelé, kteří jsou k tomu oprávněni, což si můžete zkontrolovat pomocí funkce Kdo uvidí tento záznam. Každý záznam, k němuž máte přístup, můžete také zamknout a tak zabránit jeho editaci ostatními uživateli. Znovu jej odemknout pro další uživatele můžete buď vy nebo administrátor.
Aktualizovat záznam
Aktualizace Nabídky se může hodit, pokud jste na detailní kartě začali upravovat údaje a potřebujete se vrátit k původnímu stavu. Po kliknutí na tlačítko Aktualizovat záznam se Nabídka vrátí do podoby, ve které byla před editací.
Pokud se stane, že na Nabídce pracuje najednou více uživatelů, aktualizováním záznamu se zobrazí aktuální podoba záznamu i se změnami, které mezitím provedl a uložil jiný uživatel.
Zneplatnit
Pokud si Nabídku Znaplatníte, dojde k tomu, že záznam dané Nabídky nebude viditelný v seznamovém pohledu Nabídek.
Pro zobrazení již zneplatněných Nabídek stačí kliknout na tlačítko Zobrazit i neplatné, které se nachází v záhlaví nad seznamem. Neplatné záznamy se liší od ostatních tím, že jsou šedě podbarvené.
Platnost pak můžete kdykoliv obnovit z detailní karty Nabídky, kde přejdete na tlačítko tři tečky » Obnovit platnost.
Smazat
Nabídku je možné Smazat, a tedy trvale odstranit, jen pokud má prázdnou Historii a není navázána na žádné další záznamy. Pokud chcete Nabídku odstranit, ale nechcete odmazávat veškeré vazby, využijte funkci Zneplatnění.
Podrobněji se smazání a zneplatnění věnujeme v tomto článku.