Díky Notifikacím máte přehled o změnách v záznamech (např. Klientech, Aktivitách, Obchodních případech...), které se Vás týkají. Když Vám kolega naplánuje třeba Telefonát, nebo když se posune Schůzka, které se účastníte.
Formu notifikace si vždy vybíráte, můžete být notifikováni zprávou, e-mailem, nebo obojím. Notifikace nastavuje administrátor, a to pro všechny uživatele hromadně. Budou tedy fungovat u všech uživatelů stejně.
Jak notifikace vypadá
Notifikováni můžete být tedy:
- Zprávou přímo v raynetu,
- e-mailem,
- nebo zprávou i e-mailem.
1. Notifikace zprávou
Notifikace zprávou se zobrazí pouze v raynetu, pod ikonou zvonečku.
Jakmile kliknete na ikonu zvonečku, přejdete na přehled notifikací. Modře podbarvené notifikace jsou nové. Kliknutím na název notifikace se dostanete na detail záznamu, kterého se notifikace týká.
V seznamovém pohledu notifikací je možné využít filtry. Po kliknutí se filtr aktivuje. Po dalším kliknutí dojde k vyčištění filtru.
Zároveň můžete u notifikací v raynetu provést několik hromadných akcí. Vybrané notifikace můžete označit jako přečtené nebo naopak nepřečtené, případně je smazat. Po zatrhnutí vybraných notifikací se zobrazí zelené tlačítko S vybranými provést a zvolené notifikace se podbarví zeleně. Pak už stačí jen zvolit akci.
Vybrat můžete i všechny notifikace na stránce. Stačí kliknout na zatržítko Označit vše na stránce.
Všechny notifikace lze Označit jako přečtené kliknutím na stejnojmenné tlačítko, které najdete v pravém horním rohu obarzovky.
2. Notifkace e-mailem
Notifikace e-mailem se zobrazí ve vaší e-mailové schránce (na e-mailové adrese, kterou používáte jako přihlašovací).
Nastavení notifikací
Do nastavení notifikací se dostanete kliknutím na své jméno » Nastavení.
V menu přejděte na Notifikace.
Jednotlivou notifikaci nastavíte následovně:
Důležité: Notifikace si samozřejmě můžete nastavit i v mobilní aplikaci. K tomu jsme připravili podrobný článek s obrázkovým návodem. Mrkněte na něj tady.