Díky notifikacím máte aktuální přehled o změnách v záznamech (např. Klientech, Aktivitách, Obchodních případech, atd.). Pokud vám tedy kolega naplánuje např. Telefonát, zruší společnou Schůzku nebo vám předá vlastnictví Klienta, informace nikam neuteče.
Notifikace může nastavit administrátor dvojím způsobem:
- Hromadně: všem uživatelům jednotně bez možnosti si notifikace uživatelsky přizpůsobit,
- Individuálně: povolit uživatelům správu notifikací v jejich Profilu,
Hromadné nastavení notifikací
K hromadnému nastavení notifikací se dostane pouze administrátor. Klikněte nejprve na své jméno » Nastavení.
Poté přejděte na Notifikace. Zde si vyberte, na jaké skupiny záznamů chcete být upozorňováni:
- Klient, Kontaktní osoba, Lead,
- Obchodní případ, Nabídka, Objednávka, Projekt, Faktura,
- DMS (Dokumenty)
- Aktivity,
- Ostatní (Importované e-maily a Diskuze).
Každá sekce je rozdělena do několika podsekcí, které typ notifikací blíže specifikují. Kliknutím na ikonu šipky se zobrazí způsoby notifikování, z nichž si můžete následně vybrat.
- Oznámení: notifikace se zobrazí pouze v raynetu, pod ikonou zvonečku,
- E-mail: uživatel obdrží jeden e-mail pro každou změnu,
- Mobilní appka: uživatel obdrží notifikaci do mobilní aplikace,
- Souhrnný e-mail: uživateli se odešle jednou denně souhrnný e-mail.
Jednotlivým typům notifikací se detailně věnujeme v pokračování článku.
Ve spodní části stránky se nachází nastavení času pro odeslání souhrnných e-mailů a také možnost uživatelům povolit nebo zakázat Notifikace individuálně měnit. Každou změnu je vždy potřeba Uložit.
V případě, že chcete svá aktuální pravidla nastavit všem, klikněte na bílé tlačítko Nastavit všem uživatelům a poté Uložte. Pokud kliknete na volbu Uživatelé si mohou nastavení změnit, ale nezvolíte následně tlačítko Nastavit všem uživatelům, tak se vámi nastavená pravidla aplikují pouze na nově přidané uživatele.
Individuální nastavení notifikací
Každý uživatel (včetně administrátora) najde individuální nastavení notifikací pod svým jménem » Můj profil.
Zde uživatel najde totožnou stránku Notifikace, kterou vidí administrátor v Nastavení. Pokud admin v Nastavení zaklikne Uživatelé si mohou nastavení změnit, tak budou přepínací tlačítka aktivní.
Pokud si uživatel změní svá Pravidla, tak je pořád možné Pravidla obnovit do výchozího nastavení (které stanovil administrátor).
Pokud administrátor nepovolí možnost Uživatelé si mohou nastavení změnit, tak přepínací tlačítka nebudou dostupná. Uživatel pouze uvidí, které Notifikace bude dostávat a jak má nastavené pravidla.
Typy notifikací
1. Oznámení
Na notifikace formou oznámení se dostanete kliknutím na ikonu zvonečku, vedle vašeho jména.
Poté můžete nejnovější oznámení sledovat ve zmenšeném okně, nebo se prokliknout do kompletního přehledu pomocí tlačítka Otevřít ve velkém okně.
Pokud si chcete změnit výchozí zobrazení (tedy malé nebo velké okno), můžete to provést přes ozubené kolečko » Preferovat zobrazení v malém okně (vypnout).
Ve velkém okně pak najdete standardní zobrazení notifikací, můžete mezi nimi například filtrovat podle předem připravených kritérií, jako např. zobrazit si pouze Nové diskuze, Připomenutí, apod.
2. E-mail
E-mail s notifikací vždy obdržíte na e-mailovou adresu, kterou máte nastavenou jako přihlašovací. V rámci e-mailového oznámení se rovnou můžete prokliknout na detail záznamu v CRMku.
3. Mobilní aplikace
V mobilní aplikaci dostanete tzv. push notifikaci, jak jste zvyklí z jiných aplikací. Kliknutím na notifikaci se pak dostanete na konkrétní záznam v aplikaci.
4. Souhrnný e-mail
Souhrnný e-mail přijde opět na vaši e-mailovou adresu, která je uvedena jako přihlašovací. Obsahuje soubor notifikací za celý den, u kterých máte zapnutý právě Souhrnný e-mail.
Čas odeslání e-mailu nastavuje hromadně administrátor, nebo každý uživatel samostatně, pokud to má povoleno.
5. Systémová notifikace
Posledním druhem notifikace, který ovšem nenastavujete v raynetu, ale přímo v prohlížeči, je systémová notifikace. Tu si zapnete pomocí ikony zámečku v URL adrese. Zde povolíte oznámení.