Záložka Diskuze v RAYNET CRM slouží ke sdílení informací, které se týkají konkrétního záznamu a konkrétních uživatelů. Je to ideální v případě, kdy plánujete s týmem hromadnou akci, např. veletrh, důležitou schůzku, teambuilding nebo řešíte objednávku pro klienta s více kolegy dohromady.
Tato záložka je součástí detailu každého záznamu (Klient, Kontaktní osoba, Lead, Aktivity ...). Takže diskutovat můžete opravdu k čemukoli. :)
Díky Diskuzi budete mít celou komunikaci s týmem na jednom místě (včetně Příloh) a odpadne tak přeposílání e-mailů.
Příspěvky v Diskuzi může vytvářet každý uživatel, který má přístup k danému záznamu.
Pokud chcete vložit nový příspěvek, stačí do pole Příspěvek vepsat libovolný text a potvrdit tlačítkem Vložit příspěvek.
Po přidání příspěvku se automaticky stáváte sledovačem diskuze vy a Vlastník daného záznamu. Jestli chcete rozšířit diskutující skupinku o další kolegy, klikněte na tlačítko Přidat uživatele.
Každý uživatel, který je sledovačem diskuze, je upozorněn na nové příspěvky v diskuzi formou notifikace. Notifikace může přijít buď jen do RAYNETu nebo i do e-mailu (záleží na Nastavení notifikací). Pokud používáte mobilní aplikaci, můžete nastavit zasílání notifikací i do mobilu (nastavení provedete přímo v mobilní aplikaci).
Na Nástěnku si můžete přidat panel Aktivní diskuze (přes tlačítko Přidat nový panel v levém dolním rohu Nástěnky).
V panelu pak uvidíte poslední přidané příspěvky a komentáře všech diskuzí, kde jste sledovačem.