Založení Leadu

Lead je záznam osoby nebo firmy, který zatím nelze jednoznačně nebo přesně zařadit. Nevíte, co se z něho může vyklubat (proto má ikonu vajíčka :)). Později můžete záznam Leadu převést na Klienta, Kontaktní osobu nebo Obchodní případ.

K záznamu Leadu přidáte pouze Aktivity – nikoliv další osoby nebo obchodní dokumenty (obchodní případy, nabídky, objednávky).

Pokud chcete s Leadem pracovat jako s Klientem, Kontaktní osobou nebo Obchodním případem, musíte jej na některý z těchto typů záznamů převést. Více se dozvíte v nápovědě o Převedení leadu. 

Lead může vzniknout také přeposláním e-mailu přes E-mailovou asistentku nebo vyplněním webového formuláře (v případě, že je vytvořena integrace mezi CRM a webovým formulářem).

Pro ruční založení záznamu klikněte v menu Adresář na položku Leady

 

V otevřené záložce Leadů klikněte na tlačítko Nový.

 

Objeví se formulář pro založení nového Leadu. Vyplňte jej a potvrďte záznam stiskem tlačítka Uložit & Otevřít nebo Uložit. 

 

Používá technologie Zendesk