V tomto článku vám ukážeme, které funkce najdete přímo na detailní kartě Klienta a jaké údaje zde můžete evidovat.
1. Záhlaví detailní karty
- V záhlaví detailní karty Klienta se můžete pohybovat mezi jednotlivými záložkami. První dvě záložky, Základní údaje a Další údaje, jsou evidenční. Nejdůležitější záložkou je Historie. Tam najdete kompletní záznamy o tom, co jste s klientem už řešili nebo řešit budete. Do Diskuze pak můžete přidávat vzkazy ohledně Klienta ostatním uživatelům raynetu.
- Klienta je možné označit pomocí hvězdičky jako oblíbeného. Tímto si ho přidáte do panelu Oblíbených položek na raynetí Nástěnce.
- Na detailní kartě klienta najdete i zelené tlačítko plus, pomocí kterého můžete ke Klientovi založit jakoukoliv aktivitu: Úkol, Schůzku, Událost, Email, Telefonát a Dopis.
- Pod tlačítkem tři tečky jsou schovány další akce: Kopírovat údaje z rejstříku, Vyhledat ve Firmy.cz, Vygooglit, Exportovat, Bezpečnost, Sloučit s jiným klientem, Aktualizovat záznam, Zneplatnit a Smazat. Těmto akcím se věnuje samostatný článek, který najdete zde.
2. Záložka Základní údaje
Tip: Jestli Vás zaujala možnost propojit si Klienty, např. dceřinou společnost na mateřskou, podívejte se na náš podrobnější článek, kde se tomuto tématu věnujeme blíže.
3. Záložka Další údaje
4. Záložka Volitelná pole
Pokud si u Klienta vytvoříte nějaké vlastní pole, tak Vám na kartě Klienta vznikne záložka s názvem Volitelná pole. Jaké typy polí lze vytvořit a jak na to, se můžete dozvědět zde.
Každý uživatel má možnost skrýt si pro sebe ta volitelná pole, která jsou pro něj nepotřebná. Stačí prokliknout tlačítko Nastavení (viz obr.) a následně formou zatržítka upřesnit, které z panelů chcete zobrazit.
5. Záložka Online podepisování
Záložka Online podepisování se zobrazí v případě, že jste si v Nastavení » Rozšíření aktivovali digitální podpisy od DigiSign. Na tomto místě najdete veškeré dokumenty odeslané k podpisu.
Více o celém procesu se dozvíte v samostatném článku věnovaném Online podepisování.
6. Záložka Historie
Záložka Historie zobrazuje časovou osu všech akcí, které jste s Klientem (potažmo osobami napojenými na Klienta) řešili nebo máte naplánované do budoucna. Přes tlačítko zelené plus je možné přidat si ke Klientovi další aktivitu. Kliknutím na Exportovat si historii daného Klienta vyexportujete do formátu PDF.
7. Záložka Diskuze
Poslední záložka Diskuze slouží pro zanechání vzkazu ohledně daného Klienta dalším uživatelům. Kolegy je potřeba do diskuze přidat a poté vložit příspěvek.