Viditelnost záznamů (tedy Klientů, Kontaktních osob, Obchodních případů, aj.) můžete jednotlivým uživatelům omezit. Jsou dva způsoby, jakými to jde provést. Ten jednodušší je určit uživateli Viditelnost záznamů. Pokud situace vyžaduje komplexnější řešení, je potřeba využít Bezpečnostní úrovně, o kterých se dozvíte více v tomto článku.
Viditelnost záznamů určuje ostatním uživatelům Administrátor účtu. Může vybrat mezi třemi scénáři:
1. Uživatel vidí záznamy všech uživatelů (nastaveno jako výchozí volba).
2. Uživatel vidí jen své záznamy.
3. Uživatel vidí své záznamy a záznamy dalších vybraných uživatelů.
Nastavení viditelnosti záznamů
Pro nastavení Viditelnosti záznamů je potřeba jít nejdříve do Nastavení.
Poté vlevo klikněte na Uživatelské účty a vyberte, u kterého uživatele chcete nastavit, čí záznamy uvidí.
Zvolte Oprávnění uživatele.
Vyberte, zda uživatel uvidí jen své záznamy, záznamy všech uživatelů nebo záznamy vybraných uživatelů. Nastavení potvrďte uložením.
Důležité: Nastavení viditelnosti se netýká Produktů. Produkty nemají vlastníka a jsou viditelné vždy pro všechny uživatele. Uživatelé s rolí S omezením a Jen ke čtení nemají právo Produkty vytvářet a nevidí jejich nákladové položky.
Ověření viditelnosti
Pokud si nejste jistí, jestli konkrétní uživatel záznam vidí, vždy si to můžete ověřit. Stačí kliknout na detailní kartě záznamu (např. Klienta) na tři tečky » Bezpečnost.
V roletce Kdo uvidí tento záznam pak vyfiltrujete uživatele a zjistíte, zda-li záznam vidí nebo ne.