Oprávnění k záznamům jiných uživatelů

Viditelnost konkrétních záznamů napříč CRM omezíte pomocí nastavení bezpečnosti nazvaného Které záznamy uživatel uvidí. Určíte, čí záznamy uživatel v systému uvidí a čí nikoliv. Pro nastavení bezpečnosti musíte být administrátorem.

Pro lepší představu, jak bezpečnost funguje, se podívejte na tato schémata.

 

 

Nastavení oprávnění viditelnosti záznamů

Klikněte na tlačítko Nastavení

V levém menu zvolte možnost Správa uživatelů. Vyberte si uživatele a klikněte na něj.

 

Zvolte Změnit oprávnění.

Zvolte, zda uživatel uvidí jen své záznamy, záznamy všech uživatelů nebo záznamy vybraných uživatelů

 

Nyní už jen stačí nastavení bezpečnosti uložit.

Nastavení viditelnosti záznamů se netýká Produktů. Produkty jsou viditelné vždy pro všechny uživatele. Uživatelé s rolí S omezenímJen ke čtení nemají právo produkty vytvářet.

V nastavení bezpečnosti dále určíte:

Používá technologie Zendesk