Každému uživateli může administrátor nastavit, zda uvidí pouze své záznamy nebo záznamy všech uživatelů RAYNET CRM nebo záznamy uvnitř konkrétního týmu.
Pro lepší představu, jak toto oprávnění funguje, se podívejte na schémata.
Nastavení Které záznamy uživatel vidí
Klikněte na uživatele, u kterého chcete provést nastavení (dostanete se k němu přes Nastavení > Správa uživatelů).
Zvolte Změnit oprávnění.
Vyberte, zda uživatel uvidí jen své záznamy, záznamy všech uživatelů nebo záznamy vybraných uživatelů. Nastavení potvrďte tlačítkem Uložit.
Nastavení viditelnosti záznamů se netýká Produktů. Produkty jsou viditelné vždy pro všechny uživatele. Uživatelé s rolí S omezením a Jen ke čtení nemají právo produkty vytvářet a nevidí jejich nákladové položky.
Další nastavení oprávnění: