Na detailní kartě Klienta lze v raynetu spouštět několik akcí. Jejich přehled si zobrazíte kliknutím na tři tečky. V tomto článku vysvětlíme, jak jednotlivé akce fungují.
Kopírovat údaje z rejstříku
Funkce Kopírovat údaje z rejstříku dohledá přesnou adresu Klienta uvedenou v obchodním rejstříku (konkrétně v databázi Merk). Stačí vyplnit buď Název nebo IČ. Pokud je potřeba, můžete si vyfiltrovat pouze Fyzické osoby. Po správném vyhledání už stačí jen kliknout na tlačítko Aplikovat a nalezené údaje budou vepsány na detailní kartu Klienta.
Vyhledat ve firmy.cz
Toto tlačítko otevře stránku firmy.cz s vyhledanými záznamy, které se týkají názvu daného klienta.
Vygooglit
Tlačítkem Vygooglit otevřete novou stránku na google.cz s nalezenými záznamy, které se týkají názvu daného klienta.
Export
Tlačítkem Export uložíte do svého zařízení údaje o Klientovi ve formě:
- PDF,
- elektronické vizitky ve formátu VCF,
- PDF vizitky,
- vlastní šablony v PDF.
Bezpečnost
Stisknutím tlačítka Bezpečnost se zobrazí okno se systémovými informacemi o Klientovi.
Dozvíte se z něj kdo a kdy záznam vytvořil nebo upravil. Každý záznam, ke kterému máte přístup, můžete zamknout a tím zabránit jeho editaci ostatními uživateli. Odemknout jej pak můžete buď vy nebo Administrátor. Dále v tomto okně lze nastavit Bezpečnostní úroveň. A pokud vás zajímá, kdo je oprávněn vidět tento záznam, zkontrolujete to pomocí funkce Viditelnost záznamu.
Sloučit s jiným klientem
Pokud zjistíte, že stejného Klienta evidujete dvakrát, můžete oba sloučit do jednoho. Více o logice slučování v raynetu se dozvíte zde.
Aktualizovat záznam
Aktualizování Klienta se může hodit, pokud jste na detailní kartě začali upravovat údaje a potřebujete se vrátit k původnímu stavu. Po kliknutí na tlačítko Aktualizovat záznam se Klient vrátí do podoby, ve které byl před editací.
Pokud se stane, že na Klientovi pracuje najednou vícero uživatelů, aktualizováním záznamu se zobrazí aktuální podoba záznamu i se změnami, které mezitím provedl jiný uživatel.
Zneplatnit
Stiskem volby Zneplatnit docílíte toho, že záznam daného Klienta nebude v seznamu Klientů dále viditelný. V raynetu ale zůstane stále uložen.
Pro zobrazení zneplatněných Klientů v seznamovém pohledu je nutné si nejprve připnout filtr Platnost. Klikněte na tlačítko s ikonou tužky » Přidat další filtr » Platnost. Poté klikněte na toto tlačítko a zvolte zda chcete zobrazit jen neplatné Klienty nebo všechny Klienty včetně zneplatněných. Neplatné záznamy se liší od ostatních tím, že jsou šedě podbarvené.
Platnost pak můžete kdykoliv obnovit proklikem Klienta ze seznamu. Tím se dostanete na detailní kartu Klienta, kde přejdete na tlačítko tři tečky » Obnovit platnost.
Smazat
Klienta je možné Smazat, a tedy trvale odstranit, jen pokud má prázdnou Historii a není navázán na žádné další záznamy. Pokud chcete firmu odstranit, ale nechcete odmazávat veškeré vazby, využijte funkci Zneplatnění.
Podrobněji se smazání a zneplatnění Klienta věnujeme v tomto článku.