Převedení Leadu

Pokud chcete s Leadem pracovat jako s Klientem, Kontaktní osobou nebo Obchodním případem, převeďte jej na některý z těchto typů záznamu.

V detailu Leadu klikněte na tlačítko Akce – Převést lead na…

 

Vyberte, na který záznam jej chcete převést – např. Obchodní případ

 

  • Pokud si vyberete převod leadu na klienta, vyplníte pouze formulář pro založení klienta a lead je převeden.
  • Pokud zvolíte převod leadu na kontaktní osobu, projdete mezikrokem založení nebo vybrání klienta a následně vyplníte formulář pro založení kontaktní osoby.
  • Při převádění leadu na obchodní případ projdete mezikrokem založení resp. vybrání klienta a případně i kontaktní osoby. Posledním krokem založíte obchodní případ. Mezi všemi záznamy se vytvoří vazby, takže nic nevyplňujete dvakrát.

 

Vyberte, zda obchodní případ založíte pod klienta, který už je v CRM evidován, nebo vytvoříte nového. 

 

 

Dojklikem vyberte, ke kterému klientovi budete chtít novou osobu a obchodní případ zaevidovat. 

 

Vyberte, zda obchodní případ vytvoříte pro novou kontaktní osobu nebo ji vyberete ze seznamu už založených osob. (Případně vyberte možnost Ne, pokud obchodní případ nechcete zakládat pod kontaktní osobu).

 

Vyplňte údaje pro založení nové kontaktní osoby

 

Pokud potřebujete, upravte formulář obchodního případu a klikněte na tlačítko Dokončit a Otevřít.  

 

Nově vytvořený obchodní případ najdete v Historii klienta Porost a v Historii kontaktní osoby Klára Palmová.

 

Používá technologie Zendesk