Na detailní kartě Leadu je možné provést několik akcí. Jejich přehled si zobrazíte kliknutím na tři tečky. V tomto článku si vysvětlíme, jak jednotlivé akce fungují.
Převést lead na...
Lead s celou jeho historií je možné převést na Klienta, Kontaktní osobu, i Obchodní případ. Více se dozvíte v samostatné nápovědě pro Převedení leadu.
Kopírovat údaje z rejstříku
Funkce Kopírovat údaje z rejstříku dohledá přesnou adresu Klienta uvedenou v obchodním rejstříku (konkrétně v databázi Merk). Stačí vyplnit buď Název nebo IČ. Pokud je potřeba, můžete si vyfiltrovat pouze Fyzické osoby. Po správném vyhledání už stačí jen kliknout na tlačítko Aplikovat a nalezené údaje budou vepsány na detailní kartu Leadu.
Vyhledat ve Firmy.cz
Toto tlačítko otevře webovou adresu firmy.cz a pokusí se vyhledat všechny firmy s podobným názvem.
Vygooglit
Tímto tlačítkem otevřete novou stránku na google.cz, který vyhledá firmy nebo jiné související stránky podle názvu Leadu.
Exportovat
Tlačítkem Exportovat uložíte do počítače detailní kartu Leadu v PDF. Export mohou provést pouze uživatelé, kteří k tomu mají oprávnění.
Bezpečnost
Stisknutím tlačítka Bezpečnost se zobrazí okno se systémovými informacemi o Leadu.
Dozvíte se z něj kdo a kdy záznam vytvořil nebo upravil. Každý záznam, ke kterému máte přístup, můžete zamknout a tím zabránit jeho editaci ostatními uživateli. Odemknout jej pak můžete buď vy nebo Administrátor. Dále v tomto okně lze nastavit Bezpečnostní úroveň. A pokud vás zajímá, kdo je oprávněn vidět tento záznam, zkontrolujete to pomocí funkce Viditelnost záznamu.
Sloučit s jiným leadem
Pokud se stane, že totožný Lead zaevidujete dvakrát, můžete je sloučit do jednoho. Více o logice slučování v raynetu se dozvíte zde.
Aktualizovat záznam
Aktualizování Leadu se může hodit, pokud jste začali na detailní kartě upravovat údaje a potřebujete se vrátit k původnímu stavu. Po kliknutí na tlačítko Aktualizovat záznam se Lead vrátí do podoby, ve které byl před editací.
Smazat
Lead můžete smazat v případě, že má prázdnou Historii. To znamená, že u něj nejsou evidovány žádné Úkoly nebo jiné aktivity a nebyl prozatím převeden na Klienta nebo Kontaktní osobu. V opačném případě se objeví hláška, že záznam nelze smazat a je potřeba vazby nejprve zrušit.
Pokud tedy v Historii zůstala aktivita, např. Úkol, prokliknutím z Historie Leadu se dostanete na detailní kartu.
Na detailní kartě Úkolu je potřeba zrušit návaznost na Lead. V modrém poli vpravo tedy zrušíte vazbu na Lead a nastavíte aktivitu jako soukromou (nebo přepojíte na jiný Lead, Klienta, Kontaktní osobu...).
Pokud takto odstraníte z Historie Leadu veškeré záznamy, můžete jej pak jednoduše smazat.