V tomto článku si ukážeme, které funkce najdete na detailní kartě Obchodního případu a co všechno je možné zde evidovat.
1. Záhlaví detailní karty
- V záhlaví detailní karty se můžete pohybovat pomocí záložek. Záložky Základní údaje a Další údaje slouží k evidenci Obchodního případu. V záložce Historie najdete kompletní přehled všech aktivit navázaných na Obchodní případ. Na záložce Diskuze můžete svým kolegům zanechat vzkaz týkající se daného případu.
- Kliknutím na hvězdičku si označíte Obchodní případ jako oblíbený. Najdete ho pak v panelu Oblíbených položek na raynetí Nástěnce.
- Pomocí zeleného tlačítka plus můžete k Obchodnímu případu vytvořit Nabídku, Objednávku, nebo jakoukoliv Aktivitu: Úkol, Schůzku, Událost, Email, Telefonát a Dopis.
- Kliknutím na tři tečky se vám rozbalí nabídka dalších akcí: Odeslat přílohy emailem, Duplikovat, Vytvořit sérii Obchodních případů, Rozdělit, Vytvořit projekt, Export, Nastavení, Bezpečnost, Aktualizovat, Zneplatnit a Smazat. Podrobnostem o dalších akcích se věnuje samostatný článek, který najdete zde.
2. Záložka Základní údaje
Další dvě okna na kartě Základní údaje slouží pro přidání Produktů a vytváření Nabídek a Objednávek.
3. Záložka Další údaje
4. Záložka Volitelná pole
Záložka Volitelná pole se Vám zobrazí v případě, že v raynetu používáte Volitelná pole u Obchodních případů.
Každý uživatel si může pomocí tlačítka Nastavení upravit, která pole chce na této záložce vidět a používat.
5. Záložka Historie
Pod záložkou Historie najdete časovou osu všeho, co se událo od založení Obchodního případu a také toho, co vás teprve čeká. Pro přidání nové aktivity klikněte na tlačítko Zelené plus. Celou historii Obchodního případu si můžete i vyexportovat.
6. Záložka Diskuze
Na poslední záložce Diskuze můžete zanechat ostatním uživatelům vzkaz týkající se daného Obchodního případu. Uživatele je nutné nejprve do Diskuze přidat.