Detail Aktivity

V každé aktivitě najdete 3 záložky

  • Základní údaje - na této záložce najdete veškerý popis aktivity, datum naplánování, vlastníka, participanty a další akce.
  • Historie - ke každé aktivitě můžete vytvořit následnou aktivitu. Přehled všech aktivit, které jsou na danou aktivitu napojeny, najdete v této záložce.
  • Diskuze - s vašimi kolegy můžete vést diskuzi právě k dané aktivitě (více informací k diskuzi najdete zde).

 

Každá aktivita může mít 4 různé stavy:

  • Aktivita, která nemá vyplněno datum naplánování, má automaticky stav Nový.
  • Vždy, když vyplníte datum naplánování, změní se automaticky stav aktivity na Naplánován.
  • V případě, že aktivita proběhne, změňte ručně stav na Realizován. Realizovanou aktivitu poznáte v Kalendáři na první pohled. Je vyšrafovaná :)
  • Pokud aktivita z jakéhokoli důvodu neproběhne, zvolte stav Zrušen.

 

Každou aktivitu můžete obarvovat. Díky tomu v Kalendáři na první pohled uvidíte, jaké typy aktivit vás daný den čekají. Barvu vyberete v číselníku Kategorie. Pokud barvy ještě nemáte nadefinovány, podívejte se do této nápovědy, jak vše provést.

 

Jestli chcete mít aktivitu zaplánovanou i v Kalendáři, vyplňte datum naplánování.

 

Vlastníkem aktivity je vždy uživatel, který aktivitu zakládal. Pokud zakládáte aktivitu za kolegu, klikněte na tlačítko Změnit. Ze seznamu všech uživatelů potom můžete vybrat nového.

 

Aktivity typu TelefonátUdálost Schůzka můžou mít více účastníků - participantů. Další participanty přidáte kliknutím na tlačítko Přidat.

 

Ke každé aktivitě můžete nahrávat přílohy (.pdf, .doc, .jpg atd.), ale také přidávat webové adresy (např. na externí uložiště) nebo propojit soubor přímo z DropBoxu. V tomto případě klikněte na tlačítko Další možnosti.

 

V panelu Kontext záznamu uvidíte, na kterého Klienta, případně Obchodní případ nebo další Aktivitu, je daná aktivita napojená. Kliknutím na tlačítko Napojit na jiný záznam můžete vazby měnit.

 

Aby o vaše zákazníky bylo vždy postaráno a na nikoho jste nezapomněli, plánujte si tzv. následné aktivity. Z každé aktivity vytvoříte další aktivitu pomocí tlačítka Přidat záznam.

 

Pod tlačítkem Akce najdete spoustu dalších možností, které můžete provést, např. nastavení Připomenutí začátku aktivity.

 

Ke každé aktivitě můžete přidat štítek. Díky štítkům můžete aktivity třídit, filtrovat. Zkrátka je to další možnost, jak záznamy škatulkovat :) Více informací ke štítkům najdete v této nápovědě.

Používá technologie Zendesk